دادستان مرکز استان لرستان: تلاش و همکاری صلح‌یاران با دستگاه قضایی بسیار ارزشمند است

14:35 - 01 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۶۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان لرستان: تلاش و همکاری صلح‌یاران با دستگاه قضایی بسیار ارزشمند است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در دیدار با صلح‌یاران بر نقش مهم این خیرین در کاهش پرونده‌های قضایی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان_ داریوش شاهونوند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد در جمع صلح‌یاران استان با تقدیر از خیرین و فعالین در عرصه مصالحه گفت: مصالحه در دین مقدس اسلام بسیار ارزشمند است یعنی غیر از جنبه قانونی اعتبار شرعی هم دارد که از آموزه‌های دینی ما گرفته شده است بنابراین تلاش خیرین و صلح‌یاران در این زمینه بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اگر کسی در مسیر اصلاح و سازش بین افراد قدم برمی‌دارد باید بداند که راضی کردن و الفت دادن قلوب مردم کار بشر نبوده و در حیطه قدرت پروردگار جهان است و دل‌ها در اختیار اوست و خداوند از هر قدمی که برای اصلاح و سازش برداشته شود خشنود شده و دل و قلب مردم را برای نفوذ بیان و گفته‌ها آرام می‌کند.

دادستان مرکز استان لرستان با مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های ستاد صبر استان لرستان از آن‌ها در خواست تا در پرونده‌های خاص از جمله نزاع‌های دسته جمعی، قتل و اختلافات ملکی با هماهنگی دادگستری استان وارد عمل شوند که ان شاالله ختم به خیر و سازش شود.

وی در پایان یکی از آثار مهربانی در جامعه را گسترش فرهنگ گذشت و عفو و صلح دانست و برای تمام صلح‌یاران توفیق بیش از پیش را از آستان قدس الهی مسالت کرد..

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *