رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موافقت با ساخت و بهره‌برداری از ۴ سازه دریایی

8:50 - 30 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۴۰۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
موافقت با ساخت و بهره‌برداری از ۴ سازه دریایی
معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به دریافت و بررسی مدارک متقاضیان ساخت سازه ­های دریایی در بنادر کشور، از صدور موافقت اولیه کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی با احداث مارینا تفریحی در استان بوشهر خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علی فتحی عضو هیئت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به دریافت و بررسی مدارک متقاضیان ساخت سازه‌های دریایی در بنادر کشور، از صدور موافقت اولیه کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی با احداث مارینا تفریحی در استان بوشهر خبر داد.

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی همچنین با تمدید مجوز بهره برداری کارگاه ساخت و تعمیر شناور در استان بوشهر؛ تمدید مجوز ساخت بندر چند منظوره در هرمزگان و صدور موافقت اولیه جهت احداث دستک و خطوط لوله آبگیر از دریا در استان هرمزگان موافقت کرد.

بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات دریایی فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *