اعضای هیئت رئیسه اکوسای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه را محکوم کردند

10:03 - 27 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۰۲۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
اعضای هیئت رئیسه اکوسای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه را محکوم کردند
رئیس سازمان اکوسای و رئیس کل دیوان محاسبات کشورمان جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی را یک نسل کشی فجیع و هولناک در منطقه برشمرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سیداحمدرضا دستغیب در حاشیه نشست هیئت رئیسه سازمان اکوسای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این اجلاس، اعضا در ارتباط با جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی که یک نسل کشی فجیع و هولناک در منطقه و نسل کشی به شمار می‌رود موضع گیری کردند.

وی گفت: همچنین صبح امروز نیز با روسای دیوان محاسبات کشور‌های عضو سازمان اکوسای در رابطه با موضوع غزه و فلسطین، بحث و تبادل نظر کردیم و تصمیماتی نیز در ارتباط با ترغیب کشور‌های عضو در رابطه با اعلام محکومیت این جنایت گرفته شد که مورد استقبال همکاران ما در دیوان محاسبات کشور‌های اسلامی قرار گرفت و مقرر شد در نشست ها، دیدار‌ها و تماس‌ها به این موضوع مهم بپردازند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با اقداماتی که در حد ممکن امکان پذیر است، مانع از نسل کشی این اقدام هولناک در منطقه باشیم.

رئیس سازمان اکوسای همچنین در رابطه با بیست و هفتمین نشست هیئت رئیسه اکوسای افزود: هیئت رئیسه اکوسای برای تدوین اقدامات سال‌های آینده این سازمان برنامه ریزی کرد و پیش جلسه‌هایی در ارتباط با نحوه همکاری بین دیوان محاسبات کشور‌های عضو در حوزه شفافیت و انضباط مالی دستگاه‌هایی که مرتبط با این مجموعه هستند برگزار کرد.

دستغیب خاطرنشان کرد: همچنین مصوباتی داشتیم که با پیشنهاد اعضا و به خصوص پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با نظارت‌های برخط در این نشست مورد تصویب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، بیست و هفتمین نشست هیئت رئیسه و بیست و دومین نشست کمیته آموزشی سازمان اکوسای از صبح امروز به میزبانی دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس این سازمان و باحضور روسای و مسئولان دیوان محاسبات کشور‌های پاکستان، ترکیه، قزاقستان و قرقیزستان در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *