تشکیل کارگروه ویژه حقوقی قضایی پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی

18:58 - 26 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۹۷۸
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
تشکیل کارگروه ویژه حقوقی قضایی پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی
دبیر ستاد حقوق بشر از تشکیل کارگروه ویژه حقوقی قضایی پیگیری جنایت‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرگزاری میزان - کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر عصر امروز چهارشنبه، در تجمع اعتراضی وکلا و حقوقدانان که در پی حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان غزه، در میدان فلسطین برگزار شد، اظهار کرد: آنچه امروز در غزه شاهدیم، نتیجه چند دهه اقدام‌های وحشیانه، تجاوز و اشغال از سوی رژیم اسرائیل غاصب است که در اثر آن بیش از صدها هزار فلسطینی شهید و مجروح و میلیون‌ها نفر نیز آواره شدند.

غریب‌آبادی در ادامه گفت: حضور وکلا در این تجمع حاکی از عزم جدی جامعه حقوقی برای پیگیری جنایت‌های رژیم کودک‌کش و آپارتاید اسرائیل است؛ همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند رژیم صهیونسیتی باید محاکمه شود.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه حقوقی قضایی پیگیری جنایت‌های رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: حقوقدانان طرفدار مظلومان، از مسلمان و غیرمسلمان، علیه رژیم صهیونیستی طرح دعوا کنند.

وی در پایان گفت: امروز آمریکا و غرب تمام قد در حمایت از رژیم صهیونسیتی ایستاده‌اند؛ امیدواریم کشور‌های اسلامی نیز که تاکنون مواضع خوبی اتخاذ کرده‌اند، تنها به صدور بیانیه اکتفا نکنند؛ چرا که آنچه مردم فلسطین امروز نیاز دارند اقدام عملی برای توقف جنگ، ارسال کمک‌های بشردوستانه و محاکمه جنایت‌کاران است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *