موشک فرود آمده در بیمارستان المعمدانی غزه از آخرین کمک‌های ارسالی آمریکا بود

10:10 - 26 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۸۴۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
موشک فرود آمده در بیمارستان المعمدانی غزه از آخرین کمک‌های ارسالی آمریکا بود
نماینده جنبش حماس در تهران با بیان اینکه آمریکا شریک جنایت دیشب غزه است، گفت: موشک‌های استفاده شده در حمله صهیونیست‌ به بیمارستان المعمدانی غزه از آخرین کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی بود.

خبرگزاری میزان- به گزارش خانه ملت، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، گفت: تائید نقش آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی نیازی به سند و مدرک ندارد و آمریکا از روز نخست علیه مردم غزه وارد جنگ شد و این همه سلاح و بمب‌های پیشرفته دلیلی است برای همین مسئله.

وی با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از تجهیزات جدید در حمله شب گذشته به بیمارستان غیرنظامی غزه، افزود: موشک‌های استفاده شده در این حمله از آخرین کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی بود که چند روز قبل به آن‌ها رسید و هر بیننده‌ای متوجه خواهد شد که آمریکا در خط اول نبرد علیه مردم در غزه است و در پاره‌ای از اوقات نیز جلوتر از صهیونیست‌ها است.

قدومی افزود: بایدن در سخنرانی خود حتی نامی از فلسطینی‌ها نبرد و یک لحن کاملا صهیونیستی داشت و حضور بلنکین در کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز دلیل دیگری بر حمایت آمریکا از جنگ علیه غیرنظامیان بود.

حدود ۲۰۰ سرباز صهیونیست توسط گردان‌های عزالدین قسام به اسارت گرفته شده است

وی در خصوص موضوع تبادل زندانیان و اسرا نیز گفت: تا این لحظه چنین چیزی مطرح نیست و آنچه از سوی سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام مطرح شد، رفتار اسلامی با اسرای غیرنظامی بود که تائید کردند آن‌ها میهمان ما هستند و آن چیزی که ما می‌خوریم و می‌آشامیم آن‌ها نیز می‌خورند و می‌آشامند و ایشان به کشته شدن ۲۲ غیرنظامی در حین انتقال توسط رژیم صهونیستی اشاره داشتند.
دانلود

وی تصریح کرد: تا این لحظه هیچ صحبتی از تبادل مطرح نیست و تا این لحظه حدود ۲۰۰ سرباز صهیونیست توسط گردان‌های عزالدین قسام به اسارت گرفته شده است و تعدادی نیز در دست دیگر گروه‌ها هستند

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *