قالیباف: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن در‌های جهنم هستند

8:43 - 26 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۸۰۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
قالیباف: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن در‌های جهنم هستند
رئیس مجلس با بیان اینکه صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن در‌های جهنم هستند گفت: با این ظلم‌ها دودمان خود را بر باد خواهند داد.

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت: دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل کشی هولناک مردم مظلوم غزه به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد، صهیونیست‌ها روی زشت و دست‌های خون آلود خود را برای جهانیان آشکار ساختند و نشان دادند حقوق بشر و نهاد‌های بین المللی در عصر ما به واژه‌های کاملا بی معنا و بی خاصیت تبدیل شده‌اند. دوران بیانیه‌نویسی و اظهار تأسف‌های دروغین به پایان رسیده و جهان منتظر اقدامات عملی است.

وی گفت: ما مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونستی آماده فداکاری و جهاد هستیم، ملت‌های مسلمان و عرب از دولت هایشان انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات، اقدامات عملی هماهنگ را برای متوقف کردن این ماشین جنگی در دستورکار قرار دهند، صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن در‌های جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند و با این ظلم‌ها دودمان خود را بر باد خواهند داد.

واکنش نمایندگان به حملات جنون‌آمیز و عمدی رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه/ طنین مرگ بر اسرائیل در خانه ملت

راهپیمایی ضد صهیونیستی نمایندگان مجلس در حمایت از مردم فلسطین و ابراز همدردی با مردم غزه

صبح امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از نطق رئیس مجلس در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستان غزه با اجتماع در مقابل جایگاه هیئت رئیسه شعارهای ضد صهیونیستی و آمریکایی سر دادند و پس از آن برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و حضور در خیابان های اطراف مجلس با اعلام زمان تنفس از سوی رئیس مجلس از صحن خارج شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *