رئیس کل دادگستری اصفهان: یکی از متهمان متواری کثیرالشاکی استان دستگیر شد 

8:25 - 26 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۸۰۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: یکی از متهمان متواری کثیرالشاکی استان دستگیر شد 
رئیس کل دادگستری اصفهان از دستگیری یک متهم متواری کثیرالشاکی در شهرستان اردستان خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین اسداله جعفری بیان کرد: یکی از متهمان متواری کثیرالشاکی استان با ورود جدی دستگاه قضایی و رصد مستمر عوامل مجموعه اطلاعاتی و انتظامی دستگیر شد.

وی گفت: این فرد که طی چندین سال اخیر در حوزه‌های قضایی استان و در برخی دیگر از حوزه‌های قضایی سطح کشور با ارتکاب جرایم مالی و ... و نیز محکومیت‌های متعدد حقوقی نسبت به مالباختگان و طلبکاران بی‌شمار طی چند ماه اخیر متواری بود، در شهرستان اردستان شناسایی، دستگیر و جهت تحمل ادامه حبس کیفری خویش روانه زندان شد. 

رئیس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد: نامبرده در طول حدود ۴ الی ۵ سال اخیر بالغ بر هزار و ١٠٠ فقره پرونده بیشتر در مقام خوانده یا متهم یا محکوم‌علیه به شعب قضایی استان تحمیل کرده که حدود دو سوم از این تعداد مربوط به حوزه قضایی اردستان است و در حال حاضر نیز ۴۵ فقره پرونده جریانی در شعب اجرای احکام علیه وی مفتوح است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: متهم با ارتکاب انواع کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل و استفاده از سند مجعول و نیز محکومیت قطعی به انجام تعهدات، پرداخت وجوه و تأدیه و تحویل خودرو و سایر خسارات، جمعا به تأدیه مبلغ بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال محکوم شده که باید در حق طلبکاران و یا مالباختگان پرداخت کند که تا کنون بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از آن به نفع شکات و یا طلبکاران وصول شده و باقیمانده تا کنون پرداخت نشده و یا رضایت آنان تحصیل نشده است. 

رئیس کل دادگستری اصفهان در پایان تصریح کرد: اراده دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و باسرعت لازم با این چنین محکومان و مجرمانی بوده و در استیفای حقوق طلبکاران هیچ مسامحه‌ای نداشته و نخواهد داشت و برابر قانون و مقررات با مجرمان رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *