درخواست‌های ۱۲۶ نفر از مراجعان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان رسیدگی شد

15:18 - 25 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۷۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
درخواست‌های ۱۲۶ نفر از مراجعان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان رسیدگی شد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه معاونان خود در دیدار چهره به چهره با ۱۲۶ از مردم به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان_ دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، امروز سه شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در بندرعباس برگزار شد و ۱۲۶ نفر از مراجعین دستگاه قضایی ضمن ملاقات با مجتبی قهرمانی و معاونان او، مطالبات خود را با آن‌ها مطرح کردند.

در جریان این دیدار مردمی، مسئولان قضایی استان هرمزگان پس از استماع درخواست‌های مراجعین در خصوص هر مورد، دستورات لازم را صادر کردند.

اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعان، حل مشکلات مردم در چارچوب قانون، اقناع شهروندان با گفت‌وگو و همچنین افزایش رضایتمندی و سرمایه اجتماعی دستگاه قضایی، مهمترین اهداف مسئولان دادگستری استان هرمزگان از برگزاری مستمر ملاقات‌های مردمی است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان علاوه بر حضور در جلسات ملاقات مردمی در روز‌های سه شنبه، در دیگر ایام هفته نیز ضمن رسیدگی به درخواست‌های مراجعان، دستورات لازم را برای حل مشکلات آن‌ها صادر می‌کند.

متقاضیان دیدار مردمی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی my.adliran.ir با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولان قضایی استان هرمزگان ملاقات کنند و از نزدیک مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *