خُلف وعده سرپرست فدراسیون دوومیدانی در اهدای پاداش مدال‌آوری حدادی

13:38 - 25 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۷۰۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
خُلف وعده سرپرست فدراسیون دوومیدانی در اهدای پاداش مدال‌آوری حدادی
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در اهدای پاداش مدال‌آوری حدادی در بازی‌های آسیایی خُلف وعده کرده است.

خبرگزاری میزان - ماه گذشته بود که افشین داوری، سرپرست فعلی فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو وعده‌های جالبی درباره اهدای پاداش به مدال‎آوران این مسابقات داد.

بنابر وعده سرپرست این فدراسیون قرار شد پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی جدا از پاداش کمیته ملی المپیک، از طرف این فدراسیون در نظر گرفته شود. به طوری که برای مدال طلا ۲۰۰ میلیون تومان، مدال نقره ۱۵۰ میلیون تومان و مدال برنز ۱۰۰ میلیون تومان پاداش اهدا شود و حتی برای مربیان ورزشکار مدال‌آور نیز نصف این پاداش در نظر گرفته شود.

در نهایت کاروان هشت نفره دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی به یک مدال طلا توسط حسین رسولی و یک مدال نقره توسط احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک دست یافت.

در شرایطی که داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی به طور تلویحی از پاداش ۱۵۰ میلیون تومانی برای کسی که صاحب مدال نقره بازی‌های آسیایی شود خبر داده بود، اما اکنون در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای در جلسه‌ای که با حدادی پر افتخارترین دوومیدانی کار ایران در بازی‌های آسیایی داشت به او اعلام کرد نمی‌توانند بیشتر از ۱۲۰ میلیون تومان به او پرداخت کنند و همین مسأله موجب ناراحتی تنها مدال آور تاریخ دوومیدانی ایران در المپیک شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *