رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احتمال بالای برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در قزوین

9:30 - 25 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۶۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
احتمال بالای برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در قزوین
احتمال اینکه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس در شهر قزوین برگزار شود زیاد است.

خبرگزاری میزان - در حالی که تمام  برای برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس در تهران و حتی کرج به بن بست رسیده است، از شهر قزوین به عنوان جدیدترین و جدی‌ترین گزینه میزبانی از این بازی نام برده می‌شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که تکلیف ورزشگاه آزادی برای میزبانی از این دیدار مشخص است. با توجه به شرایط خاص زمین ورزشگاه آزادی و اینکه استقلال باید یک روز پس از بازی پیکان و پرسپولیس در این استادیوم به مصاف هوادار برود، چاره‌ای جز انجام شدن دیدار شاگردان خطیبی با گل‌محمدی در ورزشگاه دیگری باقی نمی‌گذارد.

اما گزینه‌های بعدی ورزشگاه‌های پاس قوامین (شهید دستگردی)، شهدای شهر قدس و تختی بودند که آنها نیز شرایط برگزاری این مسابقه را نداشتند تا پس از آن نام ورزشگاه انقلاب کرج مطرح شود. مسئولان این ورزشگاه نیز از عدم آمادگی برای میزبانی از این مسابقه خبر دادند تا همه چیز برای میزبانی از این دیدار در تهران و حومه در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

در نهایت تمام راه‌ها به قزوین ختم شد؛ ظاهراً در ساعات پایانی شب گذشته درخواستی از سوی باشگاه پیکان برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ارائه شده تا احتمال برگزاری این دیدار در این شهر بیشتر از قبل شود.

قرار است در جلسه‌ای که امروز برگزار می‌شود در خصوص مکان برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس تصمیم نهایی گرفته شود که البته باتوجه به منتفی شدن گزینه‌های دیگر و زمان کم باقی مانده تا بازی، احتمال برگزاری این دیدار در ورزشگاه سردار آزادگان زیاد است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *