رئیس دستگاه قضا: پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش به سرعت بررسی و پیگیری شود

14:39 - 24 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۵۱۶
رئیس دستگاه قضا: پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش به سرعت بررسی و پیگیری شود
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن دستور مؤکد بر پیگیری هر چه سریع‌تر پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر، به خدشه‌دار نشدن امنیت روانی مردم در این پرونده تاکید کرد. 

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس عدلیه در نشست شورای عالی قوه قضاییه به موضوع قتل داریوش مهرجویی و همسر این کارگردان وحیده محمدی‌فر اشاره و اظهار کرد: از دقایق اولیه اطلاع و انتشار خبر قتل این هنرمندان، مسئولان قضایی به موضوع ورود کردند و پیگیری‌های لازم برای رسیدن به دلیل این فاجعه و پیگرد و بازداشت قاتل یا قاتلین هستند. 

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: شخصاً پیگیری و تاکید کردم که با بهره‌گیری از تمامی امکانات، هر چه سریع‌تر قاتل یا قاتلین شناسایی شوند و پرونده آن‌ها با سرعت و دقت رسیدگی و منتهی به صدور حکم شود. 

وی تصریح کرد: باید این پرونده با دقت و سرعت پیگیری شود تا به هیچ وجه امنیت روانی مردم خدشه ‌دار نشود. 

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای ضمن تاکید بر امنیت روانی مردم عنوان کرد: سرعت و دقت در رسیدگی به موضوعاتی چون قتل داریوش مهرجویی و همسر این هنرمند موجب تزریق احساس امنیت هر چه بیشتر در اذعان مردم و شهروندان می‌شود. در نقطه مقابل اگر در بررسی‌ها و رسیدگی‌ها به این مقولات و موضوعات متناظر، تعلل صورت گیرد، ضمن از بین رفتن امنیت و اعتماد مردم باید منتظر سوء استفاده افراد منافق و سودجو از این موضوعات بود تا با تحریک و انتشار مطالب کذب، القای ترس و ناامنی را در میان هم‌میهنان رواج دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *