رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محاکم تجدیدنظر استان مستقر در مجتمع خانواده بازدید کرد

14:55 - 24 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۵۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محاکم تجدیدنظر استان مستقر در مجتمع خانواده بازدید کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در بازدید از محاکم تجدید نظر استان سرعت، صحت و دقت در رسیدگی را در راستای اتقان آرا موثر دانست.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی صبح روز دوشنبه ۲۴ مهرماه از شعب دادگاه‌های تجدیدنظر استان مستقر در مجتمع خانواده ارومیه بازدید و ضمن سرکشی به تک‌تک شعب دادگاه و دفاتر با قضات و کارمندان آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

عتباتی در این بازدید با اطلاع از آخرین وضعیت رسیدگی‌ها از نظر کمی و کیفی همچنین اطلاع از مشکلات و نیازمندی‌های همکاران دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان ضمن گفت‌وگو با قضات شعب محاکم تجدیدنظر استان تاکید به سرعت، صحت و دقت رسیدگی به پرونده‌ها کرد و از همکاران تجدیدنظر خواست با دیدگاه آموزش محور و ارشادی در خصوص پرونده‌ها به شعب بدوی کمک کنند تا میزان اتقان آرا به حداکثر میزان خود در استان برسد.

عتباتی با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران تجدید نظر گفت: علیرغم وجود مشکلات و کمبود‌ها خصوصاً از نظر فیزیکی و مکانی، اما همکاران خدوم و زحمتکش با تلاش مثال زدنی کار مردم را راه می‌اندازند و این امر جای تقدیر و تشکر دارد که یقیناً زحمات همکاران ماجور درگاه الهی خواهد بود.

گفتنی است حین بازدید از محاکم تجدیدنظر استان عتباتی با تعدادی از مراجعین در راهرو‌های مجتمع گفت‌وگو و درخواست‌های آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *