رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعیین مهلت ۶ روزه برای افتتاح مدرسه مژگان دانش مهر در شهرستان باغملک

9:10 - 24 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۴۰۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعیین مهلت ۶ روزه برای افتتاح مدرسه مژگان دانش مهر در شهرستان باغملک
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک در استان خوزستان برای افتتاح مدرسه مژگان دانش مهر ضرب‌الاجل ۶ روزه تعیین کرد.

 خبرگزاری میزان-بهنام انصاری طی یک بازدید چهار ساعته از اداره آموزش و پرورش و چند مدرسه ابتدایی و متوسطه اول و مهد کودک به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولین اداره مذکور این شهرستان، وضعیت محیط آموزشی و امکانات و تجهیزات آن‌ها را مورد بازدید قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک در این بازدید ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت بهداشتی و امکانات مدارس این شهرستان، گفت: به‌رغم تحولات و پیشرفت‌های خوبی که در این چند سال اخیر شاهد بوده‌ایم، هنوز وضعیت بهداشتی و تجهیزات مدارس شهر باغملک قابل قبول نیست.

وی افزود: مسؤلینی که باعث به وجود آمدن چنین وضعیت اسفناکی شده‌اند، باید شبانه روز تلاش کنند که هر چه زودتر وضعیت مدارس بهبود پید اکند.

انصاری تاکید کرد: باتوجه به اینکه معلمین مخلصانه و دلسوزانه مشغول تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند و آینده دانش آموزان برای آن‌ها مهم است، نباید چند نفر محدود زحمات خانواده بزرگ و محبوب فرهنگیان را پایمال کند.

وی بیان کرد: در صورتی‌که در بازدید آتی وضعیت مدارس تغییر قابل توجهی نکند و ایرادات فعلی برطرف نشود، مطابق قانون با افرادی که با ترک فعل خود خواسته یا ناخواسته حقوق معلمان زحمتکش و دانش‌آموزان را نادیده می‌گیرند، برخورد می‌شود.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان باغملک همچنین در بازدید از مدرسه در حال ساخت مژگان دانش مهر، ضمن تعیین مهلت شش روزه به مسئولین مربوطه، ادامه داد: با توجه به نیاز ضروری به مدرسه مذکور و اینکه ۲۲ روز از مهرماه نیز گذشته است، چنانچه در موعد مقرر مدرسه آماده بهره‌برداری نشود و امکان افتتاحیه رسمی و عملی در روز ۱۳ آبانماه فراهم نشود، مورد برخورد قاطع قانونی قرار می‌گیرد.

انصاری از دانش‌آموزان باغملک خواست که با تلاش و پشتکار، آینده‌ساز خود و کشور باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *