اف‌بی‌آی: آمریکا شاهد افزایش تهدیدات داخلی بوده است

14:24 - 23 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۳۲۳
اف‌بی‌آی: آمریکا شاهد افزایش تهدیدات داخلی بوده است
رئیس اف‌بی‌آی اعلام کرد که آمریکا طی روز‌های اخیر شاهد افزایش تهدیدات داخلی بوده است.

خبرگزاری میزان - «کریستوفر رای»، رئیس دفتر تحقیقات فدرال آمریکا به افزایش تهدیدات داخلی به دلیل آنچه «محیط متشنج» خواند، اذعان کرده و خواستار افزایش هوشیاری شد و از پلیس آمریکا خواست تا به تبادل اطلاعات ادامه دهد.

رئیس دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی)، می‎گوید که این اداره از زمان آغاز درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان شاهد افزایش تهدیدات بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ برای مدت طولانی شاهد اشکال افراط‌گرایی خشونت‌آمیز بوده است، اضافه کرد که اف‌بی‌آی متعهد است به مقابله با این تهدیدها، چه در آمریکا و چه در خارج از کشور ادامه دهد.

این سازمان پیشتر گفته بود که اگرچه اطلاعات خاص و معتبری که نشان‌دهنده یک تهدید خاص باشد ندارد، اما به دقت رویداد‌های در حال وقوع را رصد می‌کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اف‌بی‌آی در تلاش بوده‌اند تا شهرک‌نشینان با تابعیت آمریکایی را که تحت تأثیر درگیری‌ها در اراضی اشغالی قرار گرفته‌اند، شناسایی کنند.

حدود ۲۲ شهرک‌نشین با تابعیت آمریکایی در میان صد‌ها نفری باشند که در عملیات مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده یا مفقود شده‌اند.

اف‎بی‎‌آی گفته که گزارش‌های مربوط به کشته‌شدگان، زخمی شده‌ها یا مفقودان با نهایت فوریت در حال رسیدگی بوده و به شدت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *