تحولات اوکراین|

پوتین: ضدحمله اوکراین شکست خورده است

12:07 - 23 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۲۹۱
پوتین: ضدحمله اوکراین شکست خورده است
رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به اینکه ضدحمله اوکراین شکست خورده، گفت که کی‌یف در حال تدارک حملاتی جدید است.

خبرگزاری میزان - «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه، می‎گوید: ضدحمله اوکراین شکست خورده؛ اگرچه کی‌یف در حال تدارک حملات جدید در مناطق خاصی است.

وی با اشاره به اینکه درباره ضدحمله این را می‌گویم که کاملاً شکست خورده است، اظهار کرد: ما می‌دانیم که در مناطق خاصی از عملیات رزمی، طرف مقابل در حال آماده‌سازی عملیات تهاجمی فعال جدید است. ما این را می‌بینیم و از آن اطلاع داریم. ما نیز بر این اساس واکنش نشان می‌دهیم.

روسیه مواضع ارتش اوکراین در منطقه خرسون را منهدم کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحد‌های گروه نبرد «دنپر» مواضع ارتش اوکراین را در طول تلاش چرخشی در منطقه خرسون با استفاده از هویتزر‌های D-۲۰ منهدم کردند.

روسیه ۵ تلاش ارتش اوکراین را خنثی کرد

«اولگ چخوف»، سخنگوی گروه رزمی شرق ارتش روسیه، گفت که نیرو‌های گروه نبرد شرق پنج تلاش ارتش اوکراین را خنثی کردند.

رهگیری و انهدام ۲۰ پهپاد اوکراینی

وزارت دفاع روسیه گفت که کی‌یف با ۲۷ پهپاد اقدام به حمله به تأسیساتی در خاک روسیه کرد که ۲۰ فروند از این پهپاد‌ها از سوی سامانه‌های پدافند هوایی منهدم شد.

ادامه درگیری‌ها در شهر آودیوکا

به گفته «ویتالی باراباش»، رئیس اداره نظامی روسیه، در حالی که روسیه به استقرار نیرو‌های جدید در تلاش برای محاصره شهر «آودیوکا» ادامه داد، درگیری شدید در این شهر در خط مقدم شرقی وارد پنجمین روز خود شده است.

وخامت اوضاع در محور شمال شرق

یک فرمانده نظامی ارشد اوکراین، گفت که با ادامه عملیات روزانه روسیه، جنگ در محور شمال شرق به طور قابل توجهی وخیم شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *