برگزاری جلسه برای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش

10:46 - 23 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۲۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
برگزاری جلسه برای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه‌ای برای پیگیری مشکلات آموزش و پرورش با حضور وزیر و رئیس سازمان اداری و استخدامی برگزار خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان - حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۳ مهر) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما موظفیم به مشکلات جامعه بپردازیم، گفت: این مشکلات متوقف نشده است و باید علیرغم زمان بررسی برنامه به آن‌ها اشاره کنیم، به عنوان مثال مشکل مدارس آموزش و پرورش هنوز حل نشده است و از شما خواهش می‌کنم از نمایندگان استمزاج کنید و ببینید این مشکلات چه وضعی دارد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس افزود: هر مدرسه‌ای که می‌بینیم مشکل دارد، ضمن کمبود معلم در پذیرش آموزگار افراط و تفریط‌هایی صورت می‌گیرد و اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید بعداً باید مجلس به آن ورود کند و نکته بعد این است که در موضوع خدمتگزار مدارس نیز مشکلات زیادی وجود دارد و این سوال مطرح است که در ۳ ماه تعطیلات مدارس مدیران آموزش و پرورش آیا خواب بودند که تازه به فکر دنبال کردن مسائل افتاده‌اند.

وی ادامه داد: وضعیت اسفباری در حوزه آموزش و پرورش داریم و سازمان امور استخدامی نیز سالیان سال به آموزش و پرورش ظلم کرده است و شناخت درستی نیز از آموزش و پرورش وجود ندارد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر تأکید کرد: روز گذشته نیز در مشکلات آموزش و پرورش صحبت شد و مقرر شد حتماً به صورت جداگانه و به صورت غیررسمی و جدا از برنامه جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش برای بررسی مشکلات آموزش و پرورش برگزار کنیم و این جلسه در حال تنظیم است و گزارش نظارتی آن نیز در حال آماده شدن است و حتما سازمان امور استخدامی را در این جلسه دعوت می‌کنیم و در تلاشیم روز یکشنبه این جلسه را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *