بیانیه سفارت‌های ایران در برلین و پاریس درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه

21:08 - 21 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۰۳۸
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
بیانیه سفارت‌های ایران در برلین و پاریس درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه
سفارت‌های ایران در آلمان و فرانسه به طور جداگانه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

خبرگزاری میزان - سفارت ایران در آلمان با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کرد: مهم‌ترین تهدید دشمنان فلسطین، مردم بی‌پناهی هستند که به دنبال یافتن راهی برای بازگشت به خانه هستند.

ملت فلسطین زنده است و زنده خواهد ماند. 

تحریم، محاصره، قطع آب و برق و جلوگیری از ارسال و غذا و دارو صرفاً ماهیت دشمنان را نمایش خواهد گذاشت؛ اما فلسطین را از پای درنخواهد آورد.
 
تاخیر و تعلل در رعایت حقوق تضییع شده ملت فلسطین منجر به افزایش دامنه تنش و بحران گردیده است، لذا باید با توقف سریع قتل عام مردم بی گناه از توسعه ابعاد منطقه‌ای و جهانی این جنایت جلوگیری کرد.

بیانیه سفارت ایران در پاریس

آنچه امروز در غزه می‌گذرد مصداق بارز کشتار جمعی و جنایت علیه بشریت است. 

انفعال و بی‌عملی دولت‌های غربی و نهاد‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل در برابر نقض گسترده قوانین جهانی و انسانی در سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را در تداوم جنایات علیه مردم فلسطین گستاخ‌تر کرده است. 

حمایت‌ها از رژیم اسرائیل و سیاست مماشات، این رژیم را به ادامه اشغال و ارتکاب جنایات بین‌المللی و نقض فاحش حقوق بشر ترغیب می‌سازد.

نهاد‌های مسئول بین‌المللی باید این رژیم را از ادامه محاصره و کشتار مردم بی‌دفاع و تخریب گسترده اماکن مسکونی غزه و قطع سوخت، آب، برق و توقف کمک‌رسانی‌های بشردوستانه بازدارند.

انتهای پیام/


علی حسنپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
0
0
کو گوش شنوا
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *