رئیس کل دادگستری اردبیل: پلیس خدمت‌گزار و شهروند قانون‌مدار ۲ رکن اساسی تثبیت آرامش در جامعه هستند

15:47 - 19 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۸۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اردبیل: پلیس خدمت‌گزار و شهروند قانون‌مدار ۲ رکن اساسی تثبیت آرامش در جامعه هستند
رئیس کل دادگستری اردبیل پلیس خدمت‌گزار و شهروند قانون‌مدار را ۲ رکن اساسی در تثبیت آرامش در جامعه دانست وگفت: این دو مکمل همدیگر هستند و هر قدر این دو عامل از همبستگی بیشتری برخوردار باشد شاهد امنیت در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خواهیم بود.

خبرگزاری میزان_ به مناسبت هفته فراجا حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین کثیرلو به همراه تعدادی از معاونین قضایی با حضور در فرماندهی انتظامی استان هفته فراجا را به سبز پوشان تبریک گفت.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند پلیس در تأمین امنیت و آرامش شهروندان عنوان کرد: مسلماً یکی از اهداف ترسیمی برای تمامی مجموعه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروی از ولایت فقیه، تلاش برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام و کسب رضایت‌مندی عمومی مردم است که همه این‌ها در گرو عمل خالصانه و دقیق به وظایف و مسئولیت‌ها تحقق می‌یابد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کثیرلو پلیس خدمت‌گزار و شهروند قانون‌مدار را دو رکن اساسی در تثبیت آرامش در جامعه دانست و افزود: این دو مکمل همدیگر هستند و هر قدر این دو عامل از همبستگی بیشتری برخوردار باشد شاهد امنیت در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خواهیم بود.

وی با تشریح شرایط حساس کنونی خاطر تصریح کرد: دشمن همواره سعی می‌کند تا توطئه‌ها و هجمه‌های جدیدی بر علیه ملت ایران برپا کند بنابراین بصیرت و آگاهی مردم ایران در کنار هوشیاری و دقت پلیس عامل بازدارنده و خنثی کننده نقشه‌های شوم آنان در طول تاریخ پس از انقلاب بوده است.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل با یاد‌آوری اینکه هر سال فراجا شهدای والا‌مقام بسیاری تقدیم نظام اسلامی و ملت شریف ایران می‌کند گفت: همه این شهدا در راه امنیت و آرامش مردم همه جان و وجود خود را کف دست می‌گذارند و شربت شهادت می‌نوشند که این عمل ارزشمند ایثار و فداکاری نیرو‌های متعهد و مومن پلیس که همیشه تا پای جان در صحنه هستند را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: یکی از رسالت‌های اصلی و اساسی دستگاه قضایی مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف و برخورد با اخلالگران نظم و امنیت است بنابراین این دو مجموعه در همکاری، هماهنگی، تعامل و هم‌افزایی روزافزون با یکدیگر با هرگونه هنجارشکنی و قانون‌شکنی مطابق با قانون به شدت برخورد می‌کنند.

در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی اردبیل نیز از اقدامات دستگاه قضایی در حمایت از اقدامات قانونی مرجع انتظامی استان که موجب تثبت امنیت و آرامش و احقاق حق و عدالت شده است قدردانی کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *