جامعه کلیمیان ایران حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان بی‌دفاع غزه را محکوم کرد

10:56 - 19 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۷۳۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
جامعه کلیمیان ایران حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان بی‌دفاع غزه را محکوم کرد
نماینده مردم کلیمیان در مجلس یازدهم با انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری نسبت به کشتار زنان و کودکان فلسطینی، گفت: جامعه کلیمیان ایران، حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه را محکوم می‌کند.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، همایون سامه یح نجف آبادی، با انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی، گفت: با توجه به شرایط موجود جهان، انتظار نمی‌رود که در هر گوشه از دنیا تنش و جنگ رخ ندهد؛ در واقع به دلیل اختلافات مرزی، اعتقادی یا اختلافاتی که از قبل میان جوامع مختلف وجود داشته، امروزه شاهد بروز جنگ‌های پی در پی هستیم که این امر جای تاسف دارد.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مطابق قوانین و مولفه‌های حقوق بشری نباید هیچ ضرر جانی و مالی به غیر نظامیان وارد شود، اظهار کرد: بر این اساس به نمایندگی از جامعه کلیمیان ایران، حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه را محکوم می‌کنم.

وی ادامه داد: بدون شک هر انسان آزاده‌ای هر گونه واردن کردن خسارت جانی، مالی و حتی تعرض به زنان، کودکان و سالمندان را محکوم می‌کند و آن را غیرپسندیده می‌داند.

سامه یح نجف آبادی با تاکید بر اینکه جامعه کلیمیان ایران نسبت به سکوت جوامع حقوق بشری دنیا به خصوص کشور‌های غربی در مواجهه با حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی معترض است، تصریح کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته شاهد افزایش تعداد کشته شدگان و مجروحان در غزه هستیم که اغلب این افراد بی‌دفاع، غیر مسلح و غیر نظامی بودند و صرفا در مناطق مسکونی غزه زندگی می‌کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *