رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس دومای روسیه: باید فاینانس گروه‌های تروریستی را از بین ببریم

11:31 - 17 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۸۷۰
دسته بندی: سیاست
رئیس دومای روسیه گفت: لازم است که ما در وهله اول فهم کاملی از تروریسم داشته باشیم که تروریسم به چه معناست و باید یک فهرست واحد از ارگان‌های تروریستی داشته باشیم و باید هر کاری کنیم تا فاینانس آن‌ها را از بین ببریم.
رئیس دومای روسیه: باید فاینانس گروه‌های تروریستی را از بین ببریمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، «ویاچسلاو ولودین» در دومین کنفرانس آسیایی مقابله با تروریسم، گفت: رئیس جمهور روسیه همواره تاکید کرده است که مبارزه با تروریسم صرفا با کمک و اتحاد کشور‌ها به دست می‌آید و کار مشترکی را می‌طلبد.

وی افزود: تروریست‌ها تاکنون ضربه‌های زیادی را به بسیاری از کشور‌ها به ویژه در منطقه زده‌اند و در چند سال اخیر شبه دولت‌هایی را در این کشور‌ها تأسیس کرده‌اند.

رئیس دومای روسیه تصریح کرد: امروز با کمک کشورهایی، چون ایران توانسته‌ایم شرایط خوبی را در سوریه که داعش در این کشور جولان می‌داد انجام دهیم. همچنین ما امروز می‌توانیم به صراحت درباره برگشتن سوری‌ها به خانه خودشان حرف بزنیم، اما با این حال یکسری بحران‌ها برای شهروندان عادی سوری وجود دارد که با همکاری باید حل و فصل شود.

ولودین اظهار داشت: معتقدم خیلی زود است که بخواهیم از پیروزی کامل علیه تروریست‌ها حرف بزنیم چرا که آن‌ها علی رغم شکست‌های پی درپی‌ای که متحمل شده‌اند همچنان تبلیغات گسترده‌ای به ویژه از طریق اینترنت انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: لازم است که ما در وهله اول فهم کاملی از تروریسم داشته باشیم که تروریسم به چه معناست و باید یک فهرست  واحد از ارگان‌های تروریستی داشته باشیم و باید هر کاری کنیم تا فاینانس آن‌ها را از بین ببریم.

رئیس دومای روسیه با بیان اینکه عدم اتحاد ما منجر به جولان تروریست‌های افراطی گر خواهد شد، گفت: لازم است توجهی به قطعنامه ۲۳۵۴ سازمان ملل داشته باشیم چرا که دراین قطعنامه چارچوب کاملی برای مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری، چون داعش والقاعده در نظر گرفته شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *