رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرداخت مطالبات اعضای صندوق ذخیره به مرز ۶۰۰ میلیارد ریال رسید

13:45 - 17 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۳۸۶۳
تسویه سپرده‌های کارکنان شهرداری تهران نزد صندوق ذخیره در پایان آبان ماه به مرز ۶۰۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش گروه جامعه ، در تداوم پاسخگویی به درخواست اعضا رقم تسویه مطالبات در پایان آبان ماه از 58 میلیارد و 780 میلیون تومان گذشت.

بر این اساس در دوره 9 ماهه مدیریت موسسه صندوق ذخیره بیش از 12.5 میلیارد تومان از سپرده های 6 درصدی بازنشستگان و بیش از 24 میلیارد و 245 میلیون تومان از سپرده های مازاد پس انداز تسویه شده است.

در بخش سپرده های زرین و آتیه نیز بیش از 21 میلیارد و 740 میلیون تومان "سپرده زرین" و بیش از 265 میلیون تومان "سپرده آتیه" کارکنان شهرداری پرداخت شده است.

این گزارش حاکی است در عین حال 4010 نفر از بازنشستگان و سپرده گذاران موسسه صندوق ذخیره همچنان در صف انتظار و نوبت دریافت مطالبات خود به سر می برند.

مجموع مطالبات این افراد از موسسه بالغ بر 27 میلیارد و 427 میلیون تومان است که بیش از 6 میلیارد و 318 میلیون تومان متعلق به 687 بازنشسته و بیش از 21 میلیارد و 108 میلیون تومان مربوط به 3323 سپرده گذار مازاد پس انداز است.

محمد قائمی امیری مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره اخیرا اعلام کرد عمده  مطالبات معوق، مربوط به کارکنان 10 سازمان بدهکار شهرداری تهران به موسسه صندوق ذخیره است و در صورت پرداخت بدهی ها روند تسویه مطالبات کارکنان آنها سرعت قابل توجهی خواهد گرفت.

پیگیری تیم مدیریتی موسسه صندوق ذخیره برای وصول این مطالبات و تسریع در روند پرداخت ها ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *