گفت‌وگو|

حدنگاری و ارائه سند برای کارخانه‌ها و شهرک‌ها یکی از افتخارات قوه قضاییه است

7:57 - 22 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۶۱۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حدنگاری و ارائه سند برای کارخانه‌ها و شهرک‌ها یکی از افتخارات قوه قضاییه است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس واگذاری بیش از ۶ هزار سند شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی را عامل مهم پیشگیری از اطاله دادرسی و تشکیل پرونده در محاکم قضایی دانست و یکی از افتخارات قوه قضاییه را ورود به حدنگاری و ارائه سند برای کارخانه‌ها، شهرک‌ها و زمین‌ها عنوان کرد.

خبرگزاری میزان - در جریان سفر حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای به استان آذربایجان شرقی، آیین واگذاری بیش از ۶ هزار سند شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس دستگاه قضا و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر در گفت‌وگو با میزان، در این‌باره اظهار کرد: امروز در راس قوه قضاییه فردی قرار دارد که حقوقدان و خبره است و هم درد و هم درمان را می‌شناسد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه یکی از افتخارات قوه قضاییه ورود به حدنگاری و ارائه سند برای کارخانه‌ها، شهرک‌ها و زمین‌هاست ادامه داد: این اقدام از سویی هزینه‌بر و سنگین و از طرفی عامل مهم پیشگیری از اطاله دادرسی و تشکیل پرونده در محاکم قضایی محسوب می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه باید از افزایش ورود پرونده به قوه قضاییه جلوگیری شود گفت: یکی از این راهکارها ارائه سند است که مانع از جعل و کلاهبرداری می‌شود و نتایج مثبتی برای جامعه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *