گفت‌وگو|

صدور اسناد مالکیت برای شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی باعث تسریع در روند دریافت تسهیلات توسط سرمایه‌گذاران می‌شود

7:45 - 19 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۵۹۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
صدور اسناد مالکیت برای شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی باعث تسریع در روند دریافت تسهیلات توسط سرمایه‌گذاران می‌شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در سالی که شعار آن حمایت از تولید است واگذاری بیش از ۶ هزار سند شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی باعث دلگرمی مردم و سرمایه‌گذاران و استفاده از این اسناد برای دریافت تسهیلات می‌شود.

خبرگزاری میزان - در جریان سفر حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای به استان آذربایجان شرقی، آیین واگذاری بیش از ۶ هزار سند شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس دستگاه قضا و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک برگزار شد.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با میزان، این سفر را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای با سابقه‌ای که در قوه قضاییه دارد در منصب رئیس این دستگاه خیلی موفق‌ عمل کرده است و کارها را به خوبی پیش می‌برد.

عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: سفر رئیس قوه قضاییه به آذربایجان شرقی به خصوص دیدار با دانشجویان و پرسش و پاسخ با آنها بسیار منطقی و خوب است و امیدوارم این روال ادامه داشته باشد.

وی با بیان پیشنهاد حضور رئیس دستگاه قضا در مساجد بزرگ شهرهای محل سفرهای استانی گفت: در سالی که شعار آن حمایت از تولید است واگذاری بیش از ۶ هزار سند شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی دلگرمی برای مردم و سرمایه‌گذاران است و با این روند سرمایه‌گذار می‌تواند برای دریافت تسهیلات و وثایق از اسناد خود استفاده کند و این یکی از نتایج اقدام بسیار خوب دستگاه قضاست. 

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *