رئیس کل دادگستری قم: اقتدار پلیس برای برقراری امنیت در جامعه ضروری است

9:47 - 18 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۵۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری قم: اقتدار پلیس برای برقراری امنیت در جامعه ضروری است
رئیس کل داگستری استان قم با تاکید بر اینکه اقتدار پلیس باید حفظ شود گفت: اقتدار پلیس برای برقراری امنیت در جامعه ضروری است.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی مظفری در دیدار با سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات خادمان مردم در این عرصه عنوان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا بخشی از خدمات ارزشمند این نیرو در منظر عموم جامعه قرار گیرد و مردم از تلاش‌های شبانه‌روزی این قشر زحمت‌کش و خدوم مطلع شوند.

وی افزود: اقتدار پلیس  باید حفظ شود و این اقتدار برای ایجاد امنیت در جامعه بسیار ضروری است و همین امر باعث شده که تمام اقشار جامعه قوه قضاییه و پلیس را پناه خود بدانند.  

رئیس کل دادگستری قم با ابراز خرسندی از اینکه قوه قضاییه و نیروی انتظامی مورد اطمینان آحاد جامعه واقع شده و پناهگاه مردم هستند گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان دغدغه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

وی در پایان ضمن ارائه گزارشی از نحوه برخورد با مجرمان و هنجارشکنان حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از نیروی انتظامی را اعلام کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *