مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا| شاگردان‌ شمسایی به میزبان هم رحم نکردند

18:22 - 17 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۴۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا| شاگردان‌ شمسایی به میزبان هم رحم نکردند
تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتى جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ مقابل قرقیزستان پیروز شد.

خبرگزاری میزان - شاگردان وحید شمسایی در دومین دیدار مرحله مقدماتى جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در سالن بیشکک آرنا به مصاف قرقیزستان میزبان رقابت‌ها رفته و این تیم را با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست دادند. این دیدار در نیمه اول با نتیجه ۵ بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

در دقایق نخست نیمه اول این دیدار کاپیتان طیبی روی اشتباه دروازه بان قرقیز‌ها گل اول تیم ملی را به ثمر رساند. در ادامه محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی و امیرحسین داودی و یک بار دیگر حسین طیبی گل‌های بعدی تیم ملی فوتسال ایران در دقایق پایانی نیمه اول را زدند تا این تیم با برتری ۵ گله در این نیمه راهی رختکن شود.

با آغاز نیمه دوم این رقابت، مهدی رستمی‌ها دروازه بان دوم تیم ملی روی یک حرکت انفرادی بعد از مهار شوت دروازه بان حریف، از خالی بودن دروازه قرقیزستان استفاده کرده و اولین گل تیم ملی در این نیمه و ششمین گل کشورمان را به ثمر رساند. در ادامه این نیمه سعید احمدعباسی، مهدی کریمی ۲ بار و محمدحسین درخشانی برای تیم ملی گلزنی کردند تا این دیدار با نتیجه ۱۰ بر ۲ به سود شاگردان شمسایی به پایان برسد.

شادی دو گل قرقیز‌ها که از امتیاز هواداران خود در این مسابقه بهره می‌بردند از نکات جالب این مسابقه بود.

با تصمیم وحید شمسایی باقر محمدى، محمدرضا سنگ سفیدى، مسلم اولاد قباد، سالار آقا پور و حسین طیبى در ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان قرار گرفتند.

تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها تیم ملی مالدیو را با ۱۸ گل بدرقه کرده بود.

در دیگر دیدار این گروه امروز و پیش از برگزاری این دیدار تیم‌های لبنان و مالدیو به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۶ بر یک به سود لبنانی‌ها به پایان رسید

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *