دادستان مشگین‌شهر به مشکلات مراکز درمانی این شهرستان رسیدگی کرد

14:14 - 17 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۴۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
دادستان مشگین‌شهر به مشکلات مراکز درمانی این شهرستان رسیدگی کرد
دادستان مشگین‌شهر به همراه جمعی از مسئولان بهداشتی و درمانی استان اردبیل از مراکز درمانی مشگین‌شهر بازدید و دستورات لازم را برای رفع مشکلات این مراکز صادر کرد.

خبرگزاری میزان_ در پی مطالبات مردم و رسانه‌ها در رابطه با طرح برخی مشکلات در بیمارستان مشگین‌شهر و عدم راه‌اندازی دستگاه ام آر آی دادستان مشکین‌شهر به همراه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و مدیر شبکه بهداشت مشکین‌شهر از مراحل نصب و راه اندازی دستگاه ام آر آی بازدید کردند.

 رامین نسیمی‌دوست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این بازدید گفت: مراحل اولیه نصب این دستگاه که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ام آر آی محسوب می‌شود به اتمام رسیده است و ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

بابک نونهال دادستان مشگین‌شهر نیز در این بازدید با انتقاد از کمبود پزشک در بخش اورژانس بیمارستان این شهرستان گفت:مراجعه کنندگان به بیمارستان نباید در اورژانس معطل بمانند.‌

وی افزود: علاوه بر کمیت، باید بر کیفیت ویزیت بیماران توسط پزشک نیز نظارت شود.

نونهال همچنین از درمانگاه ولی عصر مشگین‌شهر نیز بازدید و تصریح کرد: به دلیل عدم اطلاع‌رسانی لازم این درمانگاه با امکاناتی که در آن موجود است به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است و باید با اطلاع رسانی صحیح مردم را به سمت این درمانگاه سوق داد تا از این درمانگاه به نحو شایسته استفاده شود.

انتهای پیام/


سلام باباکشی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
0
0
چرادرمشکین شهرپزشکان قبل ازاین که عمل کنن مطالبه پول کلان میکنند ایااین پول وجه قانونی داردیانه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *