افزایش تولید و اشتغال شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با ورود دستگاه قضایی استان مرکزی

13:20 - 17 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۴۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
افزایش تولید و اشتغال شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با ورود دستگاه قضایی استان مرکزی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: سال گذشته شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با مشکلاتی رو به رو بود که با ورود دستگاه قضایی استان آن مسائل حل و منجر به افزایش تولید و اشتغال شد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالمهدی موسوی در حاشیه بازدید از شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز، اظهار کرد: در جهت استمرار حمایت دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی، امروز به اتفاق بازرس کل استان مرکزی و دیگر مسئولین قضایی استان و شهرستان شازند، از این مجموعه که در حوزه تولید مواد اولیه شیمیایی برای ۱۸ صنعت از جمله حوزه داروسازی فعالیت دارد بازدید کرده‌ایم.

وی افزود: سال گذشته این شرکت با مشکلاتی رو به رو بود که با ورود دستگاه قضایی استان آن مسائل حل و منجر به افزایش تولید و اشتغال شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: با توجه به گزارشاتی که مدیران این شرکت امروز ارائه کردند،  اتفاقات خوب و ارزشمندی در این شرکت رقم خورده است و انسان وقتی می‌بیند که جوانان این مرز و بوم، اقدامات علمی و فناورانه خود را با بکارگیری تجهیزات کاملاً بومی و ایرانی انجام می‌دهند و رتبه‌های جهانی را در این مسیر کسب می‌کنند واقعاً خرسند می‌شود و جای شکرگزاری دارد.

وی تأکید کرد: دستگاه قضایی یقیناً با ادارات و دستگاه‌هایی که از طریق ایجاد بروکراسی اداری بر سر راه فعالیت این گونه شرکت‌های تولیدی، وقفه ایجاد می‌کند و مشکلاتی را به بار می‌آورند، برخورد قانونی خواهد کرد و همواره حمایت خود را از تولید و ایجاد اشتغال، ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی بیان کرد: امسال دستگاه قضایی استان در راستای شعار محوری سال، با اقداماتی که انجام داد و دستوراتی که صادر کرد موجب شد، بسیاری از اموال شرکت‌های تولیدی و صنعتی در گمرکات رفع توقیف شود و همین موضوع باعث شد که خط تولید تعدادی از شرکت‌های تولیدی تعطیل نشود.

وی در پایان تصریح کرد: دستگاه قضایی منتظر نمی‌ماند که فعالان صنایع و واحد‌های تولیدی برای ابراز مشکلات خود به آن مراجعه کند و همواره و مکرراً از متولیان امور صنعتی و اقتصادی استان خواسته است تا واحد‌ها و شرکت‌هایی که دارای مشکلاتی هستند را معرفی کنند تا مسائل آنان در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصادی اقتصاد مقاومتی، بررسی و از این طریق بتوانیم راهکار‌های برون‌رفت آنان از این مشکلات را شناسایی و اجرا کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *