گفت‌وگو|

یوسفی: پرسپولیس بهتر از همه تیم‌ها فوتبال بازی می‌کند/ گل‌گهر به ضدحملات چشم دوخته بود

0:45 - 18 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۴۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
یوسفی: پرسپولیس بهتر از همه تیم‌ها فوتبال بازی می‌کند/ گل‌گهر به ضدحملات چشم دوخته بود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا VAR در لیگ برتر استفاده نشود این گونه اشتباهات داوری ممکن است در هر بازی رخ دهد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: گل‌گهر تیم خوبی بود، اما در نیمه اول کاملاً دفاعی کار کرد که پرسپولیس با بازی منطقی در همین نیمه یک گل زد. نیمه دوم پرسپولیس در زمین حریف به بازی رو به جلوی خود ادامه داد و به خاطر قدرت هجومی‌اش، گل‌گهر را به عقب راند. این تیم بیشتر چشم به ضد حمله دوخته بود که آن صحنه نیز گل مشکوک را به ثمر رساند. به هر حال تا VAR در لیگ برتر استفاده نشود این گونه اشتباهات داوری ممکن است در هر بازی رخ دهد.

*متاسفانه هر اشتباه داوری به نفع پرسپولیس را غرض‌ورزی می‌دانند

وی افزود: برخی این اشتباهات داوری که به سود پرسپولیس اتفاق می‌افتد را یک جور غرض‌ورزی می‌نامند، اما پرسپولیس تیم قدرتمندی در فوتبال ایران است و چند دوره نیز قهرمان لیگ برتر شده است. ضمناً هم اکنون بهتر از همه تیم‌های ایران خوب فوتبال بازی می‌کند.

کارشناس فوتبال در مورد کیفیت بازی پرسپولیس در لیگ برتر اضافه کرد: پرسپولیس تقریباً هر ساله شکل تیمی خودش را حفظ می‌کند. یحیی گل‌محمدی نیز به عنوان سرمربی زحمت زیادی می‌کشد و بازیکنان را بیشتر با هم هماهنگ می‌کند. نفرات تیم توانایی زیادی از لحاظ تکنیکی و فنی دارند. در بعضی از مواقع شاید نتیجه خوب برای پرسپولیس به دست نمی‌آید و به طور حتم به خاطر تمرینات است که یک مقدار از نظر بدنی افت می‌کنند.

*زاهدی هفته‌های بعدی هم گل خواهد زد

پیشکسوت فوتبال در خصوص اولین گل شهاب زاهدی برای پرسپولیس گفت: گلزنی زاهدی باعث افزایش روحیه‌اش خواهد شد تا در مسابقات آینده گل‌های بعدی را هم بزند. خیلی پیش آمده که یک فوروارد خوب هفته‌ها نتواند موفقیتش در تیم جدیدش را داشته باشد.

یوسفی درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: تعطیلات و وقفه زیاد در مسابقات لیگ برتر به همه تیم‌ها لطمه خواهد زد و بازیکنان نیز اذیت می‌شوند. عدم برنامه‌ریزی در مسابقات باعث شده تا مسابقات هر چند ماه یک بار تعطیل شود. متاسفانه زمانی که تیم‌ها به فرم ایده‌آل خودشان می‌رسند که بازی‌ها متوقف می‌شود و آمادگی نفرات کاهش پیدا می‌کند.

*گرفتگی عضله برای بازیکن لیگ برتری خنده‌دار است

وی در مورد مصدومیت یاسین سلمانی، خاطرنشان کرد: بازیکنی که در سطح حرفه‌ای بازی می‌کند، بعید می‌دانم به راحتی آسیب ببیند. یک بازیکن حرفه‌ای در هفته باید ۱۲ تا ۱۴ جلسه تمرین داشته باشد، اما در فوتبال ایران فقط تیم‌ها بعد از ظهرها تمرین می‌کنند و این در حالیست که تیم‌های بزرگ دنیا هر روز دو جلسه صبح و بعد از ظهر تمرین دارند. اگر تمرینات خوب و کافی باشد، بازیکنان به این راحتی مصدوم نخواهند شد. واقعا خنده‌دار است که یک بازیکن لیگ برتری دچار گرفتگی عضله شود. تمرینات باید اضافه شود تا بازیکنان این چنینی آسیب نبینند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *