رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به گزارش ادعایی وال‎استریت‎ژورنال

9:45 - 17 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۳۴۲
واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به گزارش ادعایی وال‎استریت‎ژورنال
دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل می‌گوید که رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا شکست خود را در برابر مقاومت فلسطین توجیه کند.

خبرگزاری میزان – دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای درباره تحولات اخیر در فلسطین، گفت: اقدام‌های قاطعانه فلسطین دفاعی کاملا مشروع در برابر هفت دهه اشغال ظالمانه و جنایت‌های شنیع رژیم نامشروع صهیونیستی است.

این بیانیه می‎گوید: اقدام‌های قاطعانه فلسطین دفاعی کاملا مشروع در برابر هفت دهه اشغال ظالمانه و جنایت‌های شنیع رژیم نامشروع صهیونیستی است.

بیانیه دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به حمایت بی‌دریغ و قاطعانه تهران از فلسطین و رد ادعا‌های مطرح شده مبنی بر نقش تهران در عملیات طوفان الاقصی، اعلام کرد: ما قاطعانه در حمایت بی‌دریغ از فلسطین ایستاده‌ایم، اما در این واکنش فلسطین دخالتی نداریم، زیرا این واکنش تنها توسط خود فلسطین اجرا شده است.

نمایندگی ایران در سازمان ملل در بیانیه خود تاکید کرده است: موفقیت عملیات حماس به این دلیل بود که این عملیات غافلگیرکننده بود و همین عامل سبب شد تا بزرگ‌ترین شکست سازمان‌های امنیتی اسرائیل رقم بخورد.

بیانیه مذکور با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای توجیه شکست خود، آورده است که این رژیم می‌خواهد شکست خود را به قدرت اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی ایران نسبت دهد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل همچنین در پایان اعلام کرد: برای آن‌ها (اسرائیل) خیلی سخت است که در جوامع اطلاعاتی گفته شود که از یک گروه فلسطینی شکست خورده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *