دادستان کل کشور: دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به امنیت این مرز و بوم وارد شود

14:48 - 16 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۲۳۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
دادستان کل کشور: دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به امنیت این مرز و بوم وارد شود
دادستان کل کشور با بیان اینکه تمام تلاش ما تامین امنیت و اجرای عدالت است، گفت: دستگاه قضایی اجازه نخواهد حقی از مردم تضییع شده و خدشه‌ای به امنیت این مرز و بوم وارد شود.

خبرگزاری میزان- با حکم رئیس قوه قضاییه محمد عباسی به‌سمت رئیس دفتر دادستان کل کشور منصوب شد.

جلسه شورای معاونان دادستانی کل با حضور اعضا و به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد برگزار شد.

دادستان کل کشور در این جلسه  با تبریک مجدد هفته انتظامی، داشتن امنیت را یک مولفه حیاتی برای هر حکومتی دانست و گفت: بحمدالله با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در دستگاه‌های مختلف امنیتی و انتظامی امروز کشور ما از یک امنیت پایدار و مثال‌زدنی برخوردار است.

وی گفت: تمام تلاش ما تامین امنیت و اجرای عدالت است. دستگاه قضایی اجازه نخواهد حقی از مردم تضییع شده و خدشه‌ای به امنیت این مرز و بوم وارد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد ‌در ادامه این جلسه به تحولات منطقه‌ای هم گریزی کوتاه داشته و گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند علاج واقعی در برخورد با اشغالگران صهیونیسم مقاومت است و امروز می‌بینیم که محور مقاومت در تمامی حوزه‌ها دست برتر را داشته و اکنون فلسطینان دیگر همچون گذشته در موضع ضعف نبوده و تمام قدرت نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را به سخره گرفته‌اند.

 در پایان این جلسه، محمد عباسی مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات به سمت رئیس دفتر دادستان کل کشور منصوب شد.

انتهای پیام/


سید محمد افتخاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
0
0
با سلام و عرض تبریک خدمت شما ،برای بنده مشکل خانوادگی پیش اومده که منجر به ضرب و جرح بنده شده ،واز جناب عالی تقاضا دارم ،دیه بنده رو بگیرید ،چون خانوادم جوابمو نمیدن ،و از کودکی به من آزار میرسونن،ارادت عالی مستدام
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *