کدام‌یک از قطارهای مترو تهران مجهز به دوربین است؟

10:41 - 16 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۱۶۴
کدام‌یک از قطارهای مترو تهران مجهز به دوربین است؟
مدیر ارشد خط ۴ مترو تهران با بیان اینکه قطار‌های ۱۳۴ فاقد دوربین مدار بسته سقفی است گفت: قطار‌های AC سری جدید از ۳۰۰ تا ۵۰۰ به سیستم مداربسته داخل واگن‌ مجهز شده‌اند.

خبرگزاری میزان - مجتبی بیات مدیر ارشد خط ۴ مترو تهران درباره حادثه‌ای که برای آرمیتا گراوند در ایستگاه مترو شهدا اتفاق افتاد گفت: نهم مهرماه ۱۴۰۲ آرمیتا گراوند ساعت ۷:۰۸ صبح وارد مترو و واگن یک قطار‌های سری ۱۳۴ شده و بلافاصله پس از ورود به دلیل افت فشار به زمین برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه این اتفاق به صورت تلفنی توسط مدیر ایستگاه خط ۴ به من اعلام و هماهنگی با اورژانس صورت گرفت گفت: قطار‌های مترو تهران، نسل قدیمی سری ۲۰۰ است که قطار‌های قرمز فعال در خط ۲ هستند و یک سری قطار آبی رنگ سری ۱۰۰ هم در خط یک سرویس می‌دهند که آن‌ها هم قدیمی‌اند.

بیات با اشاره به این نکته که قطار‌های AC نسل قدیمی سری ۱۰۰ (از ۱۲۱ تا ۱۵۲) فاقد دوربین است ادامه داد: قطار‌های AC سری جدید از ۳۰۰ تا ۵۰۰ که بدنه آلومینیومی داشته و مجهز به سیستم مداربسته داخل واگن است.

طبق اعلام مدیر ارشد خط ۴ مترو تهران قطار‌های سری ۳۱۰ از سری ۳۰۰ قطار‌های نسل جدید است که مجهز به دوربین و سیستم ضبط تصاویر است، ولی قطار‌های ۱۳۴ فاقد دوربین مدار بسته سقفی و دوربین نمایش دهنده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *