والیبال انتخابی المپیک| رفتن عطایی هم تاثیری نداشت/شکست قابل پیش‌بینی ایران مقابل برزیل

17:57 - 15 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۰۸۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
والیبال انتخابی المپیک| رفتن عطایی هم تاثیری نداشت/شکست قابل پیش‌بینی ایران مقابل برزیل
تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک مغلوب برزیل شد.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های والیبال گروه نخست انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر ریودوژانیرو و با حضور تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، ایران، آلمان و قطر پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز (شنبه ۱۵ مهر) به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم والیبال جهان رفت و سه بر صفر با امتیازات ۱۹ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵ مغلوب این تیم شد.

علیرضا طلوع‌کیان تصمیم داشت با ترکیب محمدطاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد، ولی زاده، صابر کاظمی، مبین نصری، سید محمد موسوی و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو برابر برزیل قرار گیرد که به هنگام گرم کردن توپ بازیکن برزیلی با حضرت‌پور برخورد کرد و به دلیل مصدومیت آرمان صالحی جایگزین این لیبرو شد.

امین اسماعیل‌نژاد هم به دلیل بیماری گوارشی امکان حضور کامل در ترکیب تیم ملی والیبال ایران را نداشت و در این مسابقه هم همچون دیدار‌های گذشته در ترکیب اصلی قرار نگرفت.

تیم ملی والیبال برزیل هم با ترکیب ️برونو رزنده، دارلان سوزا، ریکاردو لوکارلی، هنریکه هونوراتو، لوکاس ساتکمپ، فلاویو گالبرتو و تالس هوس با سرمربیگری رنان دال زوتو برابر ایران به میدان رفت.

تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در طول تاریخ ۲۰ بار به مصاف یکدیگر رفتند و این بیست و یکمین جدال دو تیم بود که هجدهمین برد برزیل را رقم زد.

آخرین رویارویی دو تیم نیز در قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ بود که تیم ایران همانند این دیدار سه بر صفر مغلوب شد.

مردان برزیل با ۱۴ دوره حضور در بازی‌های المپیک ۶ مدال شامل سه طلا و سه نقره مسابقات والیبال این رویداد مهم جهان را در گنجینه افتخارات خود دارند و امسال برای پانزدهمین حضور در المپیک محکوم به برد ایران بودند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *