بازی‌های آسیایی هانگژو

مهربان: کیفی‌ترین فدراسیون، فدراسیون کشتی بود/ بچه‌ها با خستگی مفرط وارد این مسابقات شدند

16:05 - 15 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۰۶۴
مهربان: کیفی‌ترین فدراسیون، فدراسیون کشتی بود/ بچه‌ها با خستگی مفرط وارد این مسابقات شدند
دبیرکل فدراسیون کشتی گفت: به‌نظر می‌رسد کیفی‌ترین فدراسیون، فدراسیون کشتی بود و تنها فدراسیونی بودیم رئیسمان اینجا حضور نداشت.

خبرگزاری میزان - ابراهیم مهربان درباره عملکرد تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: به خاطر فاصله کم جهانی با باز‌های آسیایی بچه‌ها با خستگی مفرط وارد این مسابقات شدند، فاصله زمانی فرنگی کمتر از یک هفته و آزاد کمتر از ۱۰ روز بود، اما دلاورمردان کشتی ما مبارزات خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: در مجموع موفق به کسب ۵ مدال طلا شدیم که به‌نظر می‌رسد کیفی‌ترین فدراسیون، فدراسیون کشتی بود و تنها فدراسیونی بودیم که رئیس ما اینجا حضور نداشت، اما خوشحالیم که موفق شدیم دل مردم را شاد کنیم.

دبیرکل فدراسیون کشتی تصریح کرد: کشتی با توجه به جایگاهی که در میان مردم ایران دارد و انتظار به حقی که مردم دارند، بار کاروان همیشه روی دوش کشتی است که بار روانی را روی ما زیاد و کار را دشوارتر می‌کند، اما بچه‌ها و کادرفنی به خوبی مدیریت مردند و نتیجه خوبی حاصل شد.

مهربان در پایان خاطر نشان کرد: اگر در کشتی فرنگی کم لطفی داوران نبود یک طلای دیگر می‌گرفتیم. رحمان عموزاد هم می‌توانست یک طلای دیگر برای کاروان ایران به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *