گفت‌وگو|

دیدار رئیس دستگاه قضا با دانشجویان اعتماد بین مردم و مسئولان را افزایش می‌دهد

11:12 - 16 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۰۶۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دیدار رئیس دستگاه قضا با دانشجویان اعتماد بین مردم و مسئولان را افزایش می‌دهد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دیدار رئیس دستگاه قضا با دانشجویان می‌تواند در افزایش اعتماد بین مردم و مسئولان و انعکاس واقعیت‌ها به شکل حقیقی بسیار مثبت باشد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای چهارشنبه ۱۲ مهر در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی، در دانشگاه تبریز حاضر شد و با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون‌واسطه به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان کرد: این گونه اقدامات دستگاه قضا در ارتباط با دانشجویان رویکرد مثبت و گام رو به جلو و مبارکی است که از سوی رئیس قوه قضاییه صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: این حرکت تبعیت از رویه رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان است و روسای قوا نیز باید اینگونه نشست‌ها را در برنامه‌های خود داشته باشند.

وی اظهار کرد: از زمانی که حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه منصوب شده است مشی بسیار خوب سفر استانی و دیدار با دانشجویان را در دستور کار خود قرار داده است. این حرکت بسیار خوب و مثبت ارزیابی می‌شود و قطعا منافعی برای کشور خواهد داشت.

حسینی گفت: وقتی رئیس دستگاه قضا با مردم و به خصوص دانشجویان چهره به چهره صحبت کنند، نظرات آن‌ها را بشنوند و به صورت حضوری پاسخ بدهد می‌تواند در افزایش اعتماد بین مردم و مسئولان و انعکاس واقعیت‌ها به شکل حقیقی بسیار مثبت باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *