رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چهاردهمین جلسه نقد رای در دادگستری استان مازندران برگزار شد

15:56 - 15 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۰۳۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
چهاردهمین جلسه نقد رای در دادگستری استان مازندران برگزار شد
چهاردهمین جلسه نقد رای به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران با استقبال گسترده قضات و جامعه حقوقی برگزار شد.

خبرگزاری میزان- سید ناصر احمدی در چهاردهمین جلسه نقد رای در دادگستری مازندران اظهار کرد: جلسات نقد و تحلیل آرای قضایی با تاکید رئیس کل و در راستای نیل به اهداف عالیه سند تحول قضایی مبنی بر افزایش اتقان‌آرا و توسعه روش‌های گفتمان‌سازی در دادگستری کل و دیگر حوزه‌های قضایی استان برگزار می‌شود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران افزود: جلسات نقد رای، با حضور حداکثری قضات و نخبگان علم حقوق به‌صورت مباحثه و با محوریت موضوعات مهم و مبتلابه استان برگزار می‌شود، در پایان نیز محتوای هر نشست با همکاری پژوهشگاه قوه قضاییه به چاپ خواهد رسید.

احمدی خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری این نشست‌های علمی می‌تواند تاثیر بسزایی بر غنای علمی آرا و واکاوی مشکلات استان و دستگاه قضا داشته باشد.

چهاردهمین جلسه نقد و تحلیل رای با موضوع "تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ ها" براساس رای صادره از سوی محمد کاظم یعقوبی، رئیس دادگستری و دادرس وقت دادگاه کیفری دو شهرستان گلوگاه در محل سالن جلسات دادگستری استان مازندران با حضور گسترده قضات محاکم بدوی و تجدیدنظر، اساتید و نخبگان حقوقی دانشگاه، نمایندگان وکلا و کارشناسان، رئیس و نمایندگان استانداری، جهادکشاورزی، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، شهرداری و امور اراضی استان برگزار شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *