بازی‌های آسیایی هانگژو| هندی‌ها با ناداوری طلای کبدی را از ایران گرفتند

12:50 - 15 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۹۹۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
بازی‌های آسیایی هانگژو| هندی‌ها با ناداوری طلای کبدی را از ایران گرفتند
تیم ملی کبدی مردان ایران در دیداری جنجالی با شکست در فینال بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل هند به مدال نقره بسنده کرد.

خبرگزاری میزان - تیم ملی کبدی مردان ایران در فینال نوزدهمین بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل هند به میدان رفت و با نتیجه ۳۳ بر ۲۹ مغلوب شد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

تیم ملی کبدی شروع خوبی داشت، ولی در ادامه این هندی‌ها بودند که بهتر ظاهر شدند و از ایران پیش افتادند  تا در نهایت وقت اول این مسابقه با نتیجه ۱۷ بر ۱۳  به سود هندی‌ها خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم و در دقایق پایانی و در شرایطی که ایران اختلاف امتیاز خود را با رقیب دیرینه خود ازبین برده بود وبازی را به تساوی کشانده بود، با اعلام امتیاز ۱-۱ در دفاع از سوی داور، هندی‌ها اعتراض کردند و معتقد بودند باید امتیاز ۴-۱ به سود هند ثبت شود.

این اعتراضات باعث وقفه بیش از یک ساعته بازی شد به طوری که کلافگی و خستگی بازیکنان را به همراه داشت.

در نهایت این بازی بازی با نتیجه ۳۳ بر ۲۹ به سود هند به پایان رسید. 

فاضل اتراچالی، امیرحسین بسطامی، میلاد جباری، محمدرضا شادلو، معین شفقی، امیرمحمد ظفردانش، محمدرضا کبودراهنگی، رضا میرباقری، حمید میرزایی نادر، علیرضا میرزائیان، محمدکاظم ناصری، محمداسماعیل نبی بخش اسامی بازیکنان اعزامی به این مسابقات است.

غلامرضا مازندرانی به عنوان سرمربی، وحید خراقانی به عنوان مربی و روح‌الله آقاسی به عنوان سرپرست هدایت این تیم را برعهده دارند.

در پایان دیدار فینال کبدی بین دو تیم ایران و هند و پس اتفاقاتی که در جریان این رقابت رخ داد و همچنین اعتراضاتی که نسبت به داوری وجود داشت، سیدمناف هاشمی به نشانه اعتراض حاضر به حضور در محل اهدای مدال نشد.

بازی‌های آسیایی هانگژو| نایب قهرمانی تیم ملی کبدی مردان با شکست مقابل هند در دیداری جنجالی

بازی‌های آسیایی هانگژو| نایب قهرمانی تیم ملی کبدی مردان با شکست مقابل هند در دیداری جنجالی

انتهای پیام/


علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
0
0
ای بابا این داورها چرا همیشه علیه ایران ناداوری میکنن. من موندم . بازی ایران مراکش که داور یه تنه طرفدار ایران بود یا مسابقه کاراته با حریف عربستانی توی المپیک که کاراته باز ایرانی بیهوش شد و قهرمان شد . اصلا هر داوری که به نفع ایران نگیره ناداوری کرده باید میل ورزشکاران ایران سوت بزنن . مثل وقتی میریم دکتر بش میگیم لطفا یه قرص سردرد . قرص معده هم بنویس دوتا آمپول پنیسیلین هم بنویس
داور هم باید اینطوری باشه . یه خطا ، کرنر ، پنالتی ، وقت اضافه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *