جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی با تلاش دستگاه قضایی

14:21 - 15 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۹۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی با تلاش دستگاه قضایی
دادستان اصفهان گفت: هیچ واحد تولیدی به‌خاطر بدهی و وصول طلب طلبکاران تعطیل نمی‌شود و دستگاه قضایی با مدیریت خاص ضمن تلاش در راستای رسیدن طلب‌کاران به حقوق خود، از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری خواهد کرد.

 خبرگزاری میزان- سید محمد موسویان در آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب نایین، یکی از وظایف دستگاه قضایی را حمایت از تولید و واحد‌های تولیدی و صنعتی بیان کرد و گفت: یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی، حمایت از تولید و اشتغال در جامعه است که در قالب ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان‌ها با ریاست رئیس کل دادگستری و دبیری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان انجام می‌پذیرد.

وی افزود: از زمانی که رهبر معظم انقلاب بر راهبرد اقتصاد مقاومتی تاکید فرمودند؛ بحث حمایت دستگاه قضا از تولید و اشتغال جدی‌تر از پیش، پیگیری شد به‌نحوی که به‌طور یقین می‌توان گفت هیچ واحد تولیدی به‌خاطر بدهی و وصول طلب طلبکاران تعطیل نمی‌شود و دستگاه قضایی با مدیریت خاص ضمن تلاش در راستای رسیدن طلبکاران به حقوق خود، از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری خواهد کرد.

 موسویان تصریح کرد: تمام رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان به‌صورت دوره‌ای از واحد‌های تولیدی حوزه قضایی خود بازدید می‌کنند و در صورتی‌که مشکلی در مسیر تولید پیش آمده باشد با حمایت قضایی در راستای رفع آن تلاش خواهد شد.

 در پایان این مراسم؛ عبدالرسول شریفی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب نایین معرفی و از تلاش‌های ابوالفضل توکلی دادستان پیشین این حوزه قضایی تقدیر شد.

بازدید از ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت، پارکینگ شورای هماهنگی با مواد مخدر شهرستان و تکریم سالمندان مرکز خیریه الزهرای نایین از دیگر برنامه‌های دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در سفر به نایین بود.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *