بازی‌های آسیایی هانگژو

خوش‌بین: ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان رنکینگ جهانی دارند/ اکبرپور: حریفم قهرمان جهان بود، اما بازی دست من بود + فیلم

7:27 - 15 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۹۰۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
خوش‌بین: ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان رنکینگ جهانی دارند/ اکبرپور: حریفم قهرمان جهان بود، اما بازی دست من بود + فیلم
ملی‌پوش جوجیتسو کشورمان گفت: سطح مسابقات بازی‌های آسیایی بالاست و در دور اول با قهرمان جهان مبارزه کردم.

خبرگزاری میزان - علی اکبرپور، نماینده ۸۵- کیلوگرم پس از حذف از مسابقات جوجیتسو گفت: حریفم در یک هشتم، زمان را نگه داشت. ۲۰ ثانیه آخر بیرون آمدم و دو امتیاز گرفتم، اما نتوانستم دو امتیازی که اول بازی از دست دادم را جبران کنم.

وی افزود: هرچند حریفم قهرمان جهان بود، اما بازی دستم بود. یک لحظه قفل کرد و حدود چهار دقیقه و نیم بازی را در همان حالت نگه داشت. حریف بازی را خیلی نگه داشت که در همان حالت امتیاز بگیرد.

اکبرپور درباره سطح رقابت‌ها نیز گفت: واقعا سطح مسابقات بالا و حتی دور اول حریفم قهرمان جهان بود. حرف قرقیزستانی هم قهرمان جهان بود و اگر صعود می‌کردم دور بعد هم باید با قهرمان جهان بازی می‌کردم. البته بهانه نمی‌آورم، اما در گروه سختی قرار گرفتم. حریفم قرعه استراحت داشت و من بلافاصله بعد از اولین بازی، مقابل او قرار گرفتم.

خوش‌بین: بچه‌های کم‌فروشی نکردند/ در بازی‌های آسیایی ۷۰درصد رقبا رنکینگ جهانی دارند

امیر خوش‌بین، سرمربی تیم ملی جوجیتسو نیز پس از حذف دومین و آخرین نماینده ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: تک تک بازی‌هایی که نمایندگان ایران انجام می‌دهند، یک فینال است. رقبایی که مقابل‌شان قرار می‌گیرند در رنکینگ جهانی هستند.

وی افزود: بچه‌ها نه کم‌فروشی کردند نه از لحاظ شرایط تکنیکی کم داشتند، اما بازی است و برد و باخت دارد.  

خوش‌بین درباره رقبای اکبرپور اضافه کرد: در بازی دوم ظرف ۲۰ ثانیه دو امتیاز گرفت و اگر این زمان ۴۰ ثانیه می‌شد قطعا بازی را می‌برد. متاسفانه یا خوشبختانه در این بازی‌ها بهترین‌ها می‌آیند و ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان رنکینگ جهانی دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *