جیانلی: بازیکنان جوان ایران آینده درخشانی دارند/ این برد برای‌مان ارزشمند است

22:39 - 14 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۹۰۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
جیانلی: بازیکنان جوان ایران آینده درخشانی دارند/ این برد برای‌مان ارزشمند است
پاسور تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: ایران تیمی فوق‌العاده است که در حال حاضر از بازیکنان جوان زیادی در ترکیب خود استفاده می‌کند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیمونه جیانلی کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار مقابل ایران اظهار کرد: مسابقه سختی مقابل ایران داشتیم چرا که این تیم بسیار عالی است. همچنین ایران از سابقه والیبال خوبی برخوردار است و این سبب می‌شود هر زمان که مقابل این تیم مسابقه داریم بازی سخت و دشواری برای‌مان باشد. خوشحالم که در مسابقه امروز سه بر صفر توانستیم به پیروزی برسیم چرا که این برد برای‌مان حائز اهمیت بود.

وی در ادامه افزود: همانگونه که قبلا هم گفتم ایران تیمی فوق‌العاده است که در حال حاضر از بازیکنان جوان زیادی در ترکیب خود استفاده می‌کند. بازیکنان جوان این تیم فوق العاده هستند و اطمینان دارم که آینده درخشانی را پیش رو خواهند داشت.

پاسور تیم ملی ایتالیا با اشاره به دشواری بازی کردن در برزیل عنوان کرد: در این کشور والیبال همانند فوتبال محبوب است. در نتیجه تماشاگران برای برزیلی‌ها و سایر تیم‌ها اهمیت خاصی قائل هستند. از بازی کردن در برزیل خوشحالم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *