بازی‌های آسیایی هانگژو

اشرف: برخی رقبا به خاطر سختی پیست انصراف دادند/ همه رقبای رازقیان برای مدال می‌جنگند

8:39 - 14 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۷۹۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اشرف: برخی رقبا به خاطر سختی پیست انصراف دادند/ همه رقبای رازقیان برای مدال می‌جنگند
نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم دوباره اسلالوم در ایران رونق بگیرد و با پرآب شدن رودخانه‌ها پیستی در این حد داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - کتایون اشرف، نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی بعد از صعود رکسانا رازقیان به فینال مسابقات اسلالوم بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: پیست تغییر کرده بود و دیشب داوران دیزاین آن را تغییر دادند. ۲ - ۳ نفر در این پیست امروز غلتیدند و خطا برای‌شان ثبت شد. فکر می‌کنم رکسانا خیلی خوب کار کرد و این پیست دستش آمده و مطمئنم از عهده این کار سخت برمی‌آید.

وی ادامه داد: گروه سیار سختی بود و عنوان‌داران به این مسابقات آمده‌اند که برای مدال مبارزه می‌کنند، نه برای کسب تجربه و تفریح. یک گروه سخت بود و چند کشور هم ثبت نام کرده بودند، اما با توجه به سختی پیست انصراف دادند. پس کسانی که مانده‌اند برای مدال می‌جنگند و در حد المپیک هستند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: رکسانا با توجه به حضورش در رقابت‌های جهانی تجربه خوبی پیدا کرده و حریفانش در این مرحله هم کسانی هستند که در مسابقات جهانی با او شرکت کرده‌اند. البته قایقرانان چین، چین تایپه، ژاپن و قزاقستان تجربه المپیک هم دارند.

اشرف ادامه داد: امیدوارم دوباره اسلالوم در ایران رونق بگیرد و رودخانه‌ها پرآب باشند تا بتوانیم پیستی در ایران در این حد داشته باشیم. اسلالوم مورد علاقه بسیاری است و مربیان و داوران زیادی را پرورش داده‌ایم. ورزشکاران جوان زیادی داریم و امیدواریم این مسابقات شروعی دوباره برای بالارفتن سطح این رشته باشد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *