بازی‌های آسیایی هانگژو

رستمیان: می‌خواهیم باز هم افتخارآفرینی کنیم + فیلم

14:25 - 13 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۷۴۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رستمیان: می‌خواهیم باز هم افتخارآفرینی کنیم + فیلم
کاپیتان تیم ملی واترپلو کشورمان گفت: دوره گذشته بازی‌های آسیایی بعد از ۴۴ سال توانستیم مقام سوم را کسب کنیم و می‌خواهیم بار دیگر افتخار آفرین باشیم.

خبرگزاری میزان - سهیل رستمیان کاپیتان و ملی‌پوش واترپلو کشورمان پس از پیروزی مقابل سنگاپور و پیوستن به جمع چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها گفت: خداراشکر توانستیم بازی را ببریم و به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کنیم.

وی افزود: بازی بعدی با ژاپن، یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های آسیاست. برنامه‌هایی برای این بازی داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که ان‌شاالله با برد بیرون بیاییم. 

رستمیان در ادامه بیان کرد: ما در دوره گذشته بعد از ۴۴ سال توانستیم مقام سومی بازی‌های آسیایی را کسب کنیم و این افتخار بزرگی بود. با همین نگاه وارد مسابقات شدیم که بتوانیم بار دیگر افتخارآفرینی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کردیم و هنوز فرصت داریم که کسب مدال کنیم و خیلی امیدواریم، تمام تلاشمان را می‌کنیم.

پنام‌تاش: برنده شدن مقابل ژاپن کمی سخت است

مهدی پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو پس از پیروزی مقابل تیم سنگاپور اظهار داشت: اگر راستش را بخواهید خوب بازی نکردیم که دلیل اولش به خاطر بازی روز گذشته مقابل چین بود، زیرا توقع نداشتیم ببازیم و ما تمام تلاشمان را کردیم تا به عنوان سرگروه بالا بیاییم. دلیل دوم این بود که بازیکنان از نظر روحی آماده نبودند، اما خداراشکر خدا کمک کرد و بازی را بردیم.

پنام تاش درباره شرایط‌شان در جدول مسابقات بیان کرد: خداراشکر جز چهار تیم برتر هستیم و فردا با ژاپن بازی داریم. از آن سوی جدول هم چین با قزاقستان رقابت می‌کند که برنده این دو بازی به فینال می‌رود و بازنده ها برای سومی و چهارمی می‌جنگند.

وی در پایان گفت: بازی سختی مقابل ژاپن داریم و برنده شدن هم کمی سخت است. ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

قره‌ضیاالدینی: امیدوارم با بهترین نتیجه به فینال برویم

خشایار قره‌ضیاالدینی بازیکن ملی‌پوش واترپلو کشورمان پس از پیروزی مقابل تیم سنگاپور و راهیابی به مرحله نیم نهای این مسابقات اظهار داشت: خداراشکر توانستیم این بازی را ببریم، به بازیکنان و مربی‌ها خسته نباشید می‌گویم. ما الان در گروه جایگاه خوبی داریم و توانستیم سنگاپور را شکست دهیم و به نیمه نهایی مسابقات صعود کنیم.

وی ادامه داد: در بازی بعدی قرار است با ژاپن که یکی از مدعیان قهرمانی است، بازی کنیم و امیدوارم با بهترین نتیجه به فینال برویم.

قره ضیاالدینی خاطرنشان کرد: قزاقستان نیز قهرمان سه دوره از این مسابقات است و یکی دیگر از مدعیان قهرمانی و تمام توانش را می‌گذارد تا برای بار چهارم قهرمان شود. خداراشکر ما توانستیم قزاقستان را در دو مسابقه اخیر به طور پیاپی شکست دهیم و آمادگی مقابله با این تیم را داریم.

وی در پایان گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و مردم هم ما را دعا کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *