جلوگیری از بیکاری بیش از هزار نفر با حل مشکل ۲ کارخانه قند از سوی دادگستری آذربایجان‌غربی

14:01 - 12 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۵۵۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جلوگیری از بیکاری بیش از هزار نفر با حل مشکل ۲ کارخانه قند از سوی دادگستری آذربایجان‌غربی
با تدبیر دادگستری استان آذربایجان غربی و رفع مشکلات کارخانه آذرقند نقده و کارخانه قند شوش دانیال خوزستان از بیکار شدن ۱۰۶۰ نفر از کارگران این کارخانه‌ها جلوگیری شد.

خبرگزاری میزان_ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی عنوان کرد: دستگاه قضایی استان با هدف حل مشکل پیش آمده در کارخانه آذرقند نقده پیرو صدور نیابت از حوزه قضایی خوزستان در جهت توقیف توربین و ژنراتور تولید برق که اصلی‌ترین دستگاه کارخانه است به موضوع ورود کرد.

وی افزود: پس از بازدید میدانی از محل کارخانه و برگزاری ۵ جلسه فشرده در مقاطع مختلف و اخذ نظریه هیئت کارشناسان رسمی دادگستری توافقی بین طرفین مبنی بر عدم انتقال توربین برق کارخانه آذر قند نقده به کارخانه قند شوش دانیال حاصل شد.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: با حمایت و نظارت دستگاه قضایی در استان و با پرداخت مبلغ مورد توافق طرفین به کارخانه قند دزفول از بیکار شدن هزار و ۶۰ نفر از کارگران کارخانه آذر قند نقده و کارخانه قند شوش دانیال جلوگیری به‌عمل آمد.


عتباتی تاکید کرد: دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و اقتصادی به کار گرفته است تا مانع هرگونه اختلال در فعالیت واحد‌های صنعتی و بیکاری کارگران شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *