بازی‌های آسیایی هانگژو

شایلاجا جین: مقابل تیم کبدی نپال نقاط ضعف‌مان را شناسایی کردیم

8:00 - 11 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۳۴۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
شایلاجا جین: مقابل تیم کبدی نپال نقاط ضعف‌مان را شناسایی کردیم
سرمربی هندی تیم ملی کبدی زنان ایران گفت: اولین بازی مقابل نپال حکم گرم کردن را برای بازیکنانم داشت.

خبرگزاری میزان - شایلاجا جین سرمربی هندی تیم ملی کبدی زنان ایران درخصوص نخستین پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل نپال در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: اولین بازی ما مقابل نپال بود البته این بازی برای ما حکم گرم کردن برای سایر مسابقات مان را داشت. سعی کردیم در این مسابقه نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کنیم و اگر مشکلی در دفاع و یا حمله داریم آن را برای بازی‌های بعد حل کنیم. 

وی در ادامه درخصوص اینکه به عنوان مربی هندی در کنار تیم ایران حضور دارد و اصلی‌ترین رقیب ایران هم همیشه هند بوده است، گفت: من هندی هستم، ولی در حال حاضر سرمربی تیم ملی کبدی ایران هستم. درست است که در دوره گذشته این بازی‌ها در جاکارتا وقتی ایران قهرمان شد بخاطر ناراحتی شاگردانم در هند که گریه می‌کردند نتوانستم در جشن شرکت کنم و خیلی سخت بود. اما حالا من در برابر تیم ایران احساس مسئولیت میکنم و تلاش می‌کنم بهترین کارایی خودم را داشته باشم. قطعا وقتی در ایران به عنوان مربی هندی حضور دارم و سعی می‌کنم نتیجه خوبی را هم کسب کنم می‌توانم نام کشور خودم را هم بالا ببرم.

ظریف‌دوست: امیدوارم در هانگژو بهترین نتیجه را کسب کنیم

فریده ظریف‌دوست پس از پیروزی برابر نپال در اولین دیدار تیم ملی کبدی کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو و اینکه در دقایق پایانی رقابت نزدیکی بین دو تیم وجود داشت، اظهار کرد: کبدی همین است در ابتدا بازی پا به‌پا پیش می‌رود، اما بعد تیم قدرتمند از نظر امتیاز بالا می‌رود. بازی نپال شبیه هند است و امیدوارم پله به پله بهتر بازی کنیم.

وی در خصوص داوری مسابقه گفت: داوری خوب بود ما با بازیکن حریف صحبت می‌کردیم  ما نباید با مهاجم صحبت کنیم، اما این موضوع پیش آمد و داور به ما تذکر داد.

عضو تیم ملی کبدی بانوان کشورمان در خصوص دیدار بعدی گفت: باید در بازی بعد با بنگلادش رو‌به‌رو شویم. امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *