اعلام آتش‎بس عربستان در یمن نمادین بود/آل‎سعود در ورطه نابودی قرار دارد

13:48 - 05 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۳۶۸
خبرگزاری میزان: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اعلام آتش‎بس در یمن از سوی مقامات آل‎سعود امری صوری و نمادین بود.

: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اعلام آتش‎بس در یمن از سوی مقامات آل‎سعود امری صوری و نمادین بود.

آیت‎الله محمد غروی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان درباره اقدام عربستان در نقض آتش‎بس در جریان حمله مجدد به یمن اظهارکرد: مقامات آل‎سعود در راستای مقابله با افزایش اعتراض افکار عمومی نسبت به اقداماتی که در حمله به یمن صورت گرفته است درصدد بودند با اعلام‎ آتش‎بس موقت و صوری در زمینه مبرا نمودن خود از اقدامات وحشیانه‎ای که تا به امروز در این کشور انجام دهند وارد عمل شوند غافل از اینکه خود گرفتار نقشه‎های کشورهای غربی از جمله آمریکا شده‎اند.

وی افزود: وقفه کوتاه‎مدت مقامات عربستانی در جریان حمله به یمن و بمباران مناطق مسکونی این کشور با اتخاذ رویکرد آتش‌بس تنها برای قرار از مشکلات ایجاد شه در منطقه برای خاندان آل‎سعود بود تا بفهمند که چاره‎ای جز اذعان شکست در یمن را ندارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اقدامات نابجا و عجولانه مقامات عربستانی در نتیجه سیاست‎های نادرست آنها در یمن سبب شده است تا علی رغم انتظار آنها کشورهای همسایه نیز دیگر رویکرد درستی را نسبت به آنها نداشته باشند و ماهیت معنوی این کشور برای کشورهای مسلمان منطقه برای  همیشه از بین برود.

آیت‎الله غروی با بیان اینکه حمله عربستان به یمن به ضرر این کشور بود تصریح کرد: مقامات آل‎سعود باید بدانند که همراهی آنها با قدرت‎های استبکاری همچون آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی جز افزایش نفرت و از بین بردن جایگاه این کشور و منطقه دستاورد دیگری برای آنها نداشته است.

وی تصریح کرد: اقدام آل سعود در حمله مجدد به یمن علی‎رغم اعلام آتش بس از سوی این کشور نقض کامل قوانین بین‎المللی است و تبعات ناخوشایندی را برای این کشور و همراهان آن به بار خواهد داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهارکرد: دیگر زمانی برای از دست دادن فرصت‎ها از سوی مقامات آل سعود باقی نمانده است و به طورحتم آنها در نقشه‎ای که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این کشور ترسیم کرده‎اند غرق خواهند شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *