بازی‌های آسیایی هانگژو

نصر اصفهانی: انتظار کسب ۲ مدال طلا در تیراندازی را داشتیم/ بار روانی مسابقات تیم را تحت تأثیر قرار داده بود

8:40 - 08 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۷۴۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نصر اصفهانی: انتظار کسب ۲ مدال طلا در تیراندازی را داشتیم/ بار روانی مسابقات تیم را تحت تأثیر قرار داده بود
سرمربی تیم‌ملی تپانچه گفت: چین نتوانست مانند همیشه ظاهر شود و در آقایان و بانوان نتایج ضعیفی را به دست آورد.

خبرگزاری میزان - محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم‌ملی تپانچه پس از کسب اولین مدال برنز توسط تیم میکس تپانچه ایران در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: عملکرد بچه‌ها واقعاً خوب بود و از عملکرد آن‌ها رضایت کامل دارم. بار روانی که در مسابقات حاکم بود تمام تیم‌ها را تحت تاثیر قرار داده بود، اما، چون بچه‌های ما با تجربه بودند، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: تیم ایران جزو ۳ تیم برتر جهان است و انتظار من این بود ۲ طلا کسب کنیم. چینِ میزبان در این بخش نتوانست مانند همیشه ظاهر شود و در آقایان و بانوان نتایج ضعیفی را به دست آورد. خدا را شاکرم بچه‌ها با عملکرد خوبی که داشتند پاکستان را در رده‌بندی شکست دادند و اولین مدال این رشته را در بازی‌های آسیایی کسب کردند.

سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: بازی‌های آسیایی و المپیک شرایط متفاوتی با سایر رقابت‌ها دارند، تیرانداز‌ها با تمام رشته‌های ورزشی معاشرت دارند این رشته بیشتر از سایر رشته‌ها به تمرکز احتیاج دارد، اما زمانی که ورزشکاران ما کنار بقیه تیم‌ها هستند و با هم معاشرت دارند به نظرم این موضوع باعث می‌شود تمرکز بچه‌ها کمی بهم بریزد. امیدوارم این موارد را مد نظر قرار بدهیم تا در آینده روی بچه‌ها تاثیر نگذارد.

نصر اصفهانی در واکنش به وایرال شدن عکس نماز خواندنش در حاشیه مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو نیز گفت: من دوست نداشتم این تصویر پخش شود. خلوتی بود که می‌خواستم با خدا راز و نیاز کنم، اما اگر هدف ترویج اسلام باشد ایرادی ندارد و امیدوارم در این مسیر خداوند باز هم نگاه ویژه به ما داشته باشد. بچه‌ها با سختی زیادی تلاش می‌کنند شرایط آن‌ها قابل مقایسه با سایر کشور‌ها نیست. خدا را شاکریم که دست خالی برنمی‌گردیم. این بغض من از روی خوشحالی است امیدوارم مسئولین قدر این ورزشکاران را بدانند.

سرمربی تیم‌ملی تپانچه در پایان خاطرنشان کرد: از هیات رئیسه فدراسیون و مرتضی قربانی که اینجا حضور داشتند و هر لحظه تلاش می‌کردند که تیم مشکلی نداشته باشد، تشکر می‌کنم، همچنین از استاد جعفرزاده و رسولی که پا به پای من واقعا کمک زیادی کردند تا مشکلات برطرف شوند تا بتوانیم با خیال آسوده در این رویداد شرکت کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *