بازی‌های آسیایی هانگژو

برخورداری: داور‌ها ناشناس و ناآشنا به قوانین بودند/ آماده قهرمانی بودم

15:00 - 05 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۴۲۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
برخورداری: داور‌ها ناشناس و ناآشنا به قوانین بودند/ آماده قهرمانی بودم
تکواندوکار وزن ۸۰-کیلوگرم گفت: اشتباه خودم و داور بازی باعث شد بازی فینال را از دست بدهم.

خبرگزاری میزان - مهران برخورداری، عضو تیم ملی تکواندو درخصوص کسب مدال برنز  وزن ۸۰-کیلوگرم نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خدا را شاکرم که دست خالی از این مسابقات بر نمی‌گردم، ولی از صبح تلاش کردم و جنگیدم، چون دوست داشتم مدالم طلا باشد. خودم را آماده قهرمانی کرده بودم، ولی نشد آن نتیجه‌ای که دلم می‌خواست را کسب کنم. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو جبران کنم.

وی افزود: شرایط بازی و ورزش همین است. حریف کره‌ای را که به آن باختم و فینال را از دست دادم اخیرا در مسابقات گرندپری شکست داده بودم. این سومین بازی من با حریف کره‌ای بود و این بار او موفق شد برنده بازی باشد. البته قبل از مسابقات به خوبی او را آنالیز کرده بودم، اما هم اشتباه خودم و داور بازی باعث شد فینال را از دست بدهم.

برخورداری در ادامه تاکید کرد: حدود ۱۰ روز دیگر مسابقات گرندپری را داریم که این رویداد ۶۰ امتیاز هم دارد و بسیار مهم است. امیدوارم بتوانم امتیاز‌های این مسابقات را کسب کنم.

این ملی‌پوش تکواندو در پایان گفت: در این مسابقات داوری‌ها اصلا خوب نبود. داور‌هایی که دیدیم را خیلی نمی‌شناختیم و اکثرا قدیمی بودند. اکثر آن‌ها به قوانین روز دنیا آشنا نبودند و خیلی جا‌ها که باید امتیاز می‌دادند این کار را نمی‌کردند و یا خیلی راحت امتیاز‌ها را پاک می‌کردند. در مجموع داوری‌ها همه ما را اذیت کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *