بازی‌های آسیایی هانگژو

منصوریان: مبارزه‌ام پخش زنده بود، بازی را طول دادم/ رقبای اصلی‌ام از هند و چین هستند + فیلم

16:22 - 04 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۲۴۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
منصوریان: مبارزه‌ام پخش زنده بود، بازی را طول دادم/ رقبای اصلی‌ام از هند و چین هستند + فیلم
ملی‌پوش ووشو ایران گفت: حریفان اصلی من از کشور‌های چین، هند و فلیپین هستند و فردا باید با برنده چین‌تایپه و اندونزی مبارزه کنم.

خبرگزاری میزان - الهه منصوریان، ملی‌پوش ووشو ایران پس از کسب پیروزی در مقابل حریف پاکستانی و صعود به مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی، گفت: این پیروزی را به همه مردم ایران، ورزشکاران و مسئولین فدراسیون تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کار حریفش را در همان راند نخست تمام نکرد، گفت: بعد از سال‌ها بدلیل اینکه حریف ما هم لباس مناسبی داشت، مسابقه‌ام پخش زنده بود و به خاطر همین دوست داشتیم ووشو را به مردم ایران نشان دهیم. مسلما اختلافم با ووشوکار پاکستانی زیاد بود، ولی بدلیل اینکه مسابقه قبلی هم ناک اوت کرده بودم تصمیم بر این بود که ۲ راند مبارزه کنم تا در فضا مسابقه قرار بگیرم. در راند دوم تصمیم گرفتیم که حریفم را ناک اوت کنم. حریفان اصلی من از کشور‌های چین، هند و فلیپین هستند و فردا باید با برنده چین‌تایپه و اندونزی مبارزه کنم.

منصوریان در پایان گفت: ما همه تلاشمان را می‌کنیم همه زحمت‌ها را کشیده‌ایم و حالا وقت دروکردن مدال‌هاست. انشالله نصیب ما بهترین مدال شود قطعا ما آمده‌ایم که مدال طلا را بگیریم.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
0
0
سلام من الهه وشهربانو وسهیلا رو خیلی دوست دارم وبه عنوان یه زن احساس قدرتدمیکنم از وجودشونر??????
احند
|
United States of America
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
0
0
مسابقه منصوریان ازشبکه ورزش پخش نشد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *