گفت‌وگو|

ساماندهی نهاده‌های دامی در همدان مانع از ترک فعل مسئولان در آینده می‌شود

8:36 - 06 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۲۰۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
ساماندهی نهاده‌های دامی در همدان مانع از ترک فعل مسئولان در آینده می‌شود
عضو هیئت رئیسه مجلس ساماندهی ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان را ابتکاری از سوی قوه قضاییه برای حل مشکلات مردم عنوان کرد و استمرار این گونه اقدامات را راهی برای مقابله با ترک فعل مسئولان ذیربط دانست.

خبرگزاری میزان - طی هفته‌های گذشته و با دستور رئیس قوه قضاییه ۱۳ هزار تن  از نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان به بزرگ‌ترین واحد تولید تخم مرغ کشور منتقل شد، این اقدام دستگاه قضا منجر به افزایش ۲۵ درصدی تولید بزرگترین واحد تولید تخم مرغ در کشور خواهد شد.

روح‌الله متفکرآزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه این اقدام دستگاه قضا بسیار مناسب بود گفت: نظارت فقط وظیفه مجلس نیست و یکی از مواردی که می‌تواند پیشران باشد نظارت مستمر دستگاه قضاست و در همین چارچوب این اقدام رئیس قوه قضاییه و مجموعه ذیربط ابتکار خوبی برای حل مشکلات مردم بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه استمرار این گونه اقداماتی همچون بازدید از گمرکات و سازماندهی اموال دپوشده امکان ترک فعل را از افراد سلب می‌کند اظهار کرد: این اقدام گامی مهم در ثبات قیمت‌ها و تنظیم بازار محسوب می‌شود.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *