بازی‌های آسیایی هانگژو

عظیمی: ملی‌پوشان برای افتخار‌آفرینی شطرنج هم قسم شده‌اند/ انرژی مقصودلو به تیم کمک می‌کند + فیلم  

15:47 - 03 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۰۲۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
عظیمی: ملی‌پوشان برای افتخار‌آفرینی شطرنج هم قسم شده‌اند/ انرژی مقصودلو به تیم کمک می‌کند + فیلم
 
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: ساعت ۹ امشب به وقت تهران ۲ بازیکن دیگر هم به سمت چین پرواز می‌کنند.

خبرگزاری میزان - شهرام عظیمى در پایان دور چهارم مسابقات شطرنج بازى هاى آسیایى اظهار داشت: دور سوم و چهارم را بچه‌ها امروز برگزار کردند که آقای مقصودلو امروز یک تساوى و یک پیروزی داشت. بازی‌ها واقعاً بازی‌های سختی است. سید امین طباطبایی دور اول را به عبدالستارف از ازبکستان واگذار کرد که قهرمان جهان است. این شطرنج باز در ۴ بازی خود ۴ امتیاز به دست آورده است طباطبایی در بازی دوم خود هم مقابل یک رقیب قدرتمند به تساوى رسید.

وى افزود: ‎مبینا علی نسب هم بعد از یک شکست در دور سوم خدا را شکر در دور چهارم توانست به برتری برسد.بچه‌ها از نظر روحی شرایط خوبی دارند و از نظر فنی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. به فضل الهی و با دعای خیر مردم امیدوارم بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

سرپرست فدراسیون شطرنج در ادامه تصریح کرد: هنوز برای ارزیابی زود است و در پایان دور چهارم مسابقات هستیم. البته پرهام مقصودلو دو برد و دو تساوی داشته است و امیدوار است در مراحل بعدی بتواند نتایج بهترى کسب کند. فکر مى کنم در پایان دور هفتم بتوانیم ارزیابى بهترى داشته باشیم. امین طباطبایی و مبینا علی نسب هم امروز نتایج خوبی کسب کردند و به آینده امیدوار هستند. پرهام مقصودلو هم انرژی خوبی به تیم می‌دهد و در کنار سایر بچه‌ها حضور دارد و حتی این انرژی و روحیه خود به سرمربی تیم هم کمک می‌کند. بچه‌ها هم قسم شدند که اتفاق خوبی را رقم بزنند. 

عظیمی در پایان گفت: امشب ساعت ۹ به وقت تهران دو بازیکن دیگر ما هم به سمت چین پرواز می‌کنند. با اینکه آن‌ها در بخش رپید حضور ندارند، اما حضورشان قطعا به ما کمک می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *