نوریان: تردد ورزشکاران در دهکده بازی‌ها زیاد است/ صفی به خاطر بیماری آماده نبود

13:11 - 03 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۹۷۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نوریان: تردد ورزشکاران در دهکده بازی‌ها زیاد است/ صفی به خاطر بیماری آماده نبود
سرمربی تیم ملی تنیس گفت: صفی ماه‌ها برای موفقیت در بازی‌های آسیایی زحمت کشیده بود، اما بیماری اجازه نداد.

خبرگزاری میزان - ندا نوریان، سرمربی تیم ملی تنیس بانوان درباره عملکرد مشکات‌الزهرا صفی، ملی‌پوش تنیس کشورمان در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: صفی، ماه‌ها برای حضور در این مسابقات تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بود تا برای این رقابت بزرگ و تاریخی آماده شود. عملکردش قبل از بازی‌های آسیایی عالی بود، اما بیماری ممکن است برای هر ورزشکار حرفه‌ای رخ بدهد. تردد ورزشکاران در دهکده بازی‌ها زیاد است و شرایط آب و هوایی خیلی تغییرات داشت تا جایی که از گرمای زیاد به سمت بارندگی رفت. 

وی ادامه داد: با تمام مراقبتی که بازیکنان از خودشان داشتند، متأسفانه صفی، درگیر بیماری شد. پزشک، تیم پزشکی و خودش خیلی سعی کردند تا زودتر خوب شود، اما فرد مبتلا به سرماخوردگی باید چند روز استراحت و دوره بیماری را طی کند. دارو‌ها نیز روی بدنش تأثیر منفی می‌گذارد، اما با وجود این وضعیت وارد میدان شد و تمام تلاشش را کرد که متأسفانه دیگر بدنش جواب نداد.

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان تصریح کرد: در کناره‌گیری از مسابقه نیز او چاره‌ای نداشت، چون سلامت بازیکن مهمترین قسمت ورزش است. فدراسیون و ما از عملکردش راضی هستیم و برای مشکات‌الزهرا صفی بهترین‌ها را می‌خواهیم. این اتفاقات برای رشد تنیس بانوان ایران پله‌هایی است که ورزشکاران طی می‌کنند.

نوریان درباره عملکرد سینا مقیمی و شکست مقابل حریف تایپه‌ای خاطرنشان کرد: سینا هم بازی خوبی داشت و امیدوارم در این میادین بزرگ بچه‌های ایرانی را بیشتر ببینیم. هر چقدر ملی‌پوشان ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی حاضر شوند، قطعاً تنیس پله‌های رشد و ترقی را با سرعت بیشتری طی می‌کند و شاهد روز‌های طلایی تنیس خواهیم بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *